עדן חסון מתנצל: "בטעות"

הזמר המוכר שיתף סטורי בחשבון האינסטגרם שלו, בו התנצל בפני איש יחסי הציבור שליווה אותו בתחילת דרכו על דברים שגויים שאמר במהלך ריאיון: "הלך איתי דרך יפה והאמין בי מאוד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/07/23 14:29 יד בתמוז התשפג

עדן חסון מתנצל: "בטעות"
עדן חסון, צילום: שי פרנקו

הזמר עדן חסון הוא אחד הזמרים המצליחים בארץ והעניין הציבורי בו הולך וגובר. כחלק מכך, מרבה חסון להתראיין בפלטפורמות שונות, ולא חושש לספר על  האתגרים והתהליכים שעוברים עליו בתהליך יצירת השירים. בתוך כך, לאחרונה התראיין חסון לפודקאסט, במהלכו יצאה טעות תחת ידו. לזמר המצליח היה חשוב להתנצל ולהעמיד דברים על דיוקם.

"הלך איתי דרך יפה והאמין בי מאוד ועל כך אני רוצה להודות לו"

"היי חברים, לאחרונה התארחתי בפודקאסט של רן בוקר ב- ynet והיה אירוח מאוד מעניין", פתח הזמר וכתב בסטורי בחשבון האינסטגרם שלו. "אחת השאלות שנשאלתי היו סביב השיר "שמישהו יעצור אותי" והדרך להצלחה שלו", המשיך וסיפר. "עניתי, בטעות, שהשיר הצליח אך ורק מהשטח ולא הסתייע גם באסטרטגיה של איש יחסי ציבור כלשהו דבר שעליו אני רוצה להתנצל".

עדן חסון

עדן חסון בהופעה צילום: דניאל סטרבו באדיבות: "גירץ הפקות"

הזמר הבהיר למאות אלפי עוקביו כי מאחורי הצלחת השיר עמד גם איש יחסי הציבור שליווה אותו דאז, משה זיו. חסון וכתב: "בתחילת הדרך עבדתי עם איש יחסי הציבור משה זיו שהלך איתי דרך יפה והאמין בי מאוד ועל כך אני רוצה להודות לו".