כוכבת האח הגדול עברה הפלה: "הגיעו לתיקון בעולם והלכו, הצדיקים שלי"

כוכבת הריאליטי שהכירה את בן זוגה בבית האח הגדול שיתפה כי נכנסה להיריון עם תאומים אך נאלצה לעבור הפלה בחודש השלישי, "אני מאמינה שהכל לטובה ושיש סיבה להכל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/08/23 12:12 טז באב התשפג

כוכבת האח הגדול עברה הפלה: "הגיעו לתיקון בעולם והלכו, הצדיקים שלי"
בר כהן ואליאב טעטי, צילום: מעיין רחמן

אושיית הרשת בר כהן הכירה את בן זוגה, אליאב טעטי, בעונה הקודמת של "האח הגדול" בה השתתפו שניהם. השניים התאהבו על המסך והמשיכו את הזוגיות גם מחוץ לגבולות התכנית, ויחד הם מנהלים זוגיות נוצצת לצד גידול בנה של כהן. היום (ה') יוצאת הריאליטי שיתפה בכאב כי לא מזמן נכנסה להיריון עם תאומים, ועברה הפלה.

בר כהן עברה הפלה של תאומים: "ה' נתן ה' לקח"

"ה' נתן ה' לקח", כתבה, "כשהתבשרנו בכיתי, לא חשבתי שבגיל 32 אקלט בקלות". כהן אמנם פחדה מהביקורות שעלולות להגיע, אך התרגשה מהבשורה. "כשסיפרתי לאליאב שאנחנו בהיריון הוא צעק צעקה רועמת של אושר", שיתפה, "ברגע אחד כל הפחד נמחק, אפילו את סבא שלי ז"ל הספקתי לשמח בבשורה". השניים התבשרו שמדובר בתאומים, והשמחה רק התעצמה.

"התבשרנו בחודש השלישי שהם שניים אבל כבר אין להם דופק ויש לבצע הפלה דחופה", היא כתבה בכאב, "היום אני מבינה את הנשים שחוות את הכאב הקשה מנשוא, ללכת בהיריון ולחזור ללא". למרות הכאב, אושיית הרשת כתבה, "אני מאמינה שהכל לטובה ושיש סיבה להכל. שואלת את אלוהים מאותו רגע למה לא השאיר לי אותם ומנסה להתנחם באלו שאומרים שהם כנראה הגיעו לתיקון קצר בעולם והלכו, הצדיקים שלי".