החרדית לשעבר שהודחה מהאח הגדול: "קיבלתי כאפה"

ריקי רוטר, שגדלה בבית חרדי, הודחה מתכנית הריאליטי האח הגדול. בפוסט חשוף היא נותנת הצצה לחוויה שלה בבית האח ולמסקנותיה מהתקופה הקצרה בה השתתפה בתכנית: "קיבלתי כאפה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/08/23 09:28 טו באב התשפג

החרדית לשעבר שהודחה מהאח הגדול: "קיבלתי כאפה"
ריקי רוטר, צילום: ערוץ 13

ריקי רוטר (25) היא צעירה שגדלה בבית חרדי בירושלים, בעלת חברת שיווק בוידאו ואושיית טיקטוק עם עשרות אלפי עוקבים. בהתבגרותה החליטה לעזוב את הדת ולצאת בשאלה. לאחרונה הצטרפה לתכנית הריאליטי של רשת 13 "האח הגדול", אבל הודחה כעבור זמן קצר. בפוסט חשוף מספרת רוטר על החוויה: "הדיחו אותי מהאח הגדול כי לא האמינו לסיפור שלי. יצאתי בתחושת פספוס אדירה, ומהר מאד הבנתי שהצלחתם לראות אותי ושאתם כועסים ביחד איתי".

רוטר החלה לתאר את גלגולי חייה, עד המקום בו היא נמצאת היום: "אז אני חייבת לשתף- רק לאחרונה אמא שלי ביקשה שאשנה את שם המשפחה שלי וביקשה שאקבור את העבר מאחור", פתחה וכתבה, "אחרי שנים שאני בעצמי ניסיתי להכחיש את העבר ולהתקדם קדימה, וניסיתי בכל דרך להוכיח שאני בזכות עצמי בלי קשר לעבר".

האח הגדול

האח הגדול צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

"קיבלתי כאפה למציאות"

עוד המשיכה וכתבה: "בניתי אימפריה עם עסק פורח וחיי זוגיות מדהימים. אבל דוגרי? הייתי מלכת ההדחקות והדחקתי את כל מה שעברתי", שיתפה. "כשהחלטתי להיכנס לאח הגדול זה היה הרגע היחידי שיצאתי לשנייה מאחורי המצלמה והחלטתי לספר את הסיפור שלי, ככה. איך שהוא. בלי שחקנים תסריטים ובמה. רק אני בפשטות של הדבר. וקיבלתי כאפה למציאות", כתבה בכאב.

לסיכום, שיתפה רוטר: "החוויה הקצרה בראליטי הייתה מדויקת בשבילי, זה לא היה המקום שלי ואני מאושרת שהספקתי לפחות לכמה דקות לתת לכם הצצה לאמת שלי", סיכמה את החוויה.