צפו האיום של רוטמן: "מי שנוגע - מסתבך איתי"

באמצע דיון בוועדת החוקה, חוק ומשפט, חבר הכנסת שמחה רוטמן התלונן כי חם לו ודרש לברר מי כיבה את המזגן: "מי שנגע בו - מסתבך איתי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/08/23 08:32 טז באב התשפג

האיום של רוטמן: "מי שנוגע - מסתבך איתי"
שמחה רוטמן, , צילום: Ben Hakoon/Flash90

הקרב על המזגן: למרות שהכנסת יצאה לפגרת קיץ בתחילת השבוע, ועדת חוקה התכנסה אתמול (ד') לדיון מיוחד. באמצע הדיון, יו"ר הוועדה, חבר הכנסת שמחה רוטמן התלונן כי חם לו ודרש לברר מי כיבה את המזגן באולם. "מי שנגע בו - מסתבך איתי", איים רוטמן.

המוזמנים שהשתתפו בדיון הודו כי קר להם באולם אך טענו כי הם לא אלו שכיבו את המזגן. מנגד, אחת המוזמנות הצטרפה לתלונות של רוטמן ואמרה כי גם לה חם. "תגידי לפרוטוקול חם, למה את אומרת את זה בשקט? שיחשבו שאני פה לבד?", אמר יו"ר הוועדה למוזמנת, "כל מה שהיא תבקש היא תקבל כי היא איתי, היא יודעת מי צודק פה בדיון".

רוטמן לגוטליב - מציע לך לחזור בך

כאמור, הדיונים בוועדות נמשכים למרות שהכנסת יצאה בתחילת השבוע לפגרת קיץ. נזכיר כי במהלך דיון ביום שלישי האחרון בוועדת חוקה בנוגע למינוי רבני ערים, טלי גוטליב נשאה דברים. לאחר שאחד מחברי הוועדה חלק עליה, האשימה גוטליב: "מי ישמע את דעתי? הכל מוכתב פה מראש". יו"ר הוועדה רוטמן הגיב: "זו אמירה מאוד חמורה".

גוטליב לאחר הפגישה עם נתניהו, הבוקר.

גוטליב לאחר הפגישה עם נתניהו, הבוקר. צילום: Yonatan Sindel/Flash90

"אני עומדת מאחורי האמירה", ענתה גוטליב, אבל ח"כ רוטמן לא התרצה: "זו אמירה שאין לה מקום, אני מציע לך שתחזרי בך". ח"כ גוטליב התעקשה: "אני לא חוזרת" רוטמן חתם את הדיון: "כך נדע לקחת ברצינות את דברייך".