העיתונאי הבכיר של כאן 11 מצטרף לחרם על תמי 4

אחרי שחברת שטראוס החליטה להפסיק את פרסומיה בערוץ 14, העיתונאי קלמן ליבסקינד הודיע על סיום ההתקשרות עם חברת הבת שלה, תמי 4: "אנחנו רוצים לשתות מים, לא פוליטיקה"

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 02/08/23 16:37 טו באב התשפג

העיתונאי הבכיר של כאן 11 מצטרף לחרם על תמי 4
קלמן ליבסקינד, צילום: מיכה לובטין

חברת שטראוס החליטה אתמול (ג') להחרים את ערוץ 14 ולהפסיק את פרסומיה בערוץ ואליה הצטרפו חברות נוספות כמו "דלק מוטורס" ו- "אבן קיסר". בתוך כך, העיתונאי הסרוג קלמן ליבסקינד הודיע היום על סיום ההתקשרות עם חברת הבת של שטראוס, תמי 4. "הודענו עכשיו לתמי 4 על סיום ההתקשרות. אנחנו רוצים לשתות מים, לא פוליטיקה", הסביר ליבסקינד בעמוד הטוויטר שלו.

החרם מתרחב: חברות נוספות נגד ערוץ 14

כאמור, חברות נוספות הודיעו על חרם על ערוץ 14. חברת "דלק מוטורס" הודיעה גם היא כי משהה את פרסומיה בערוץ 14. "ערוץ 14 מעמיק את הקרע ומרחיב את השסעים. לשיא הגיעו הדברים בקריאה לשחרור רוצח ראש הממשלה יצחק רבין אמש נענתה במחיאות כפיים". נכתב בהודעה שפורסמה מטעם יוגב ויס, מנהל התקשורת השיווקית של החברה. "אני מקווה שמהלך זה יביא את קברניטי הערוץ לערוך בדק בית פנימי".

אולפן חדשות 14

אולפן חדשות 14 צילום: סטודיו תומאס תומר שלום

גם חברת "אבן קיסר" החליטה להפסיק את פרסומיה בערוץ. "אבן קיבר מכבדת את כלל לקוחותיה ללא הבדל דת, גזע מין או דעה ולפי שיקוליה מפרסמת את מוצריה במגוון כלי תקשורת. לאור האמירות ששודו בערוץ החברה עצרה את הפרסום ובוחנת את צעדיה".