מצטרפת ליענקי: דיירת חדשה באח הגדול - חרדית לשעבר מהפלג הירושלמי

במסגרת כניסת הדיירים השניה לבית האח הגדול, נכנסה גם ריקי רוטר, חרדית לשעבר ומנכ"לית חברה בהווה. היא מצטרפת ליענקי, הדייר החרדי שכבש את לבבות הצופים

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/07/23 23:44 כו בתמוז התשפג

מצטרפת ליענקי: דיירת חדשה באח הגדול - חרדית לשעבר מהפלג הירושלמי
יענקי גולדהבר, עוד דיירת שגדלה בעולם החרדי, צילום: רשת 13

צופי העונה הנוכחית של האח הגדול כבר התוודעו לדייר שמגיע מהעולם החרדי, יענקי גולדהבר שכבש את לבבותיהם של לא מעת מצופי העונה וגם של הדיירים בבית. אך עתה, מצטרפת דיירת חדשה שגדלה בעולם החרדי.

מנכ"לית חברה, גדלה בפלג הירושלמי

מדובר בריקי רוטר, חרדית לשעבר בת 25 שנכנסה לבית במסגרת כניסת הדיירים השניה של האח הגדול. רוטר שיצאה בשאלה בגיל 18 ואף התגייסה למג"ב היא מנכ"לית של חברת רוטר מדיה, יוצרת, מלמדת ומרצה על יצירת תוכן וידאו ויראלי ברשת ובזוגיות. רוטר צפויה למשוך תשומת לב רבה מיכיוון  שגדלה בבני ברק למשפחה חרדית מהפלג הירושלמי. 

ריקי רוטר, עוד דיירת שגדלה בעולם החרדי

ריקי רוטר, עוד דיירת שגדלה בעולם החרדי צילום: ערוץ 13

הדיירים החדשים בבית האח הגדול

רוטר לא היחידה שנכנסה לבית האח הגדו במגרת הכניסה השניה, בין היתר נכנסו עוד מספר דיירים: ליאל קוצרי - 28, תל אביב (במקור מבית שמש), מאפר ומסרק, דנה משה - 21, בית שאן, אומצה בגיל שנתיים מאוקראינה, עדן שבירו - 23, חולון, סטודנטית למדעי המחשב, שיר צרפתי - בת 24 מקריית גת, קוסמטיקאית, אורי נגר - 30, מיתר, קבלן, גרוש עם שני ילדים ויאיר כמכאג'י - 31, הרצליה, אמן כושר ואומנויות לחימה.