מכה לעמית סגל: פאנליסט "פגוש את העיתונות" פורש מהתכנית

שי גולדשטיין - שדרן הרדיו שחזר לתודעה - השתתף כמה פעמים כפאנליסט בתכנית של עמית סגל ובן כספית, אך הזיווג לא צלח: "אני מרגיש שהיא לא בול בשבילי. מאחל לה שתמצא את הגבר שלה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/08/23 21:46 יד באב התשפג

מכה לעמית סגל: פאנליסט "פגוש את העיתונות" פורש מהתכנית
צילום: Hadas Parush/Flash90

בתקופה האחרונה משחק הכיסאות בתקשורת שובר שיאים. מעברים של עיתונאים בין ערוצים ומערכות חדשות הפך לדבר שבשגרה, כשאחד הקטליזטורים המשמעותיים לכך הוא ערוץ 14 שמטפס במהירות בטבלאות הרייטינג. אחת התכניות החזקות של ערוץ 12במאבקים היא "פגוש את עיתונות" של עמית סגל ובן כספית - שהיום (ג') מאבדת את אחד הפנאליסטים שלה.

"היה קליק, יצאנו כמה פעמים"

"ידיעת רכילות: פגוש את העיתונות ואני כבר לא", כבר העיתונאי ומגיש הרדיו שי גולדשטיין שהופיע בתכנית מספר פעמים. "נפגשנו בטוויטר, היה קליק, יצאנו כמה פעמים, היה נחמד בסה"כ אבל זה לא התפתח לסיפור אהבה. אני מרגיש שהיא לא בול בשבילי. מאחל לה שתמצא את הגבר שלה", כתב.

שי גולדשטיין

שי גולדשטיין | צילום: Moshe Shai/Flash90

נזכיר כי לאחרונה גולדשטיין עלה לתודעה שוב עם התבטאויות שעוררו הדים. גולדשטיין היה במשך שנים חלק מהצמד "שי ודרור", ששידרו תכנית ברדיו 103FM. מאז גולדשטיין מעט נעלם מהתודעה, אבל לאחרונה חזר אליה שוב וגם קיבל ג'וב חדש.

גולדשטיין הצטרף לכאן רשת ב', תחנת האקטואליה של תאגיד השידור הישראלי, שם יגיש יחד עם השדרן הוותיק יאיר ויינרב. התכנית אותה יגישו יחד תעסוק בנושאים פוליטיים על סדר היום מזווית סאטירית קלילה, תארח אורחים מגוונים ותשודר בימי חמישי בין השעות 14:00-16:00.