"רציתם שמות, תקבלו": פאנליסט ערוץ 14 מסביר למה הוא עוזב

איש התקשורת אלדד יניב, שמרבה לספר על סוג מידע רגיש שיש ברשותו, הודיע כי יעזוב לתקופה מסויימת את הופעותיו הטלוויזיוניות על מנת לקדם את ספרו, שם הוא לחשוף את מה שהוא מכנה: "כל האמת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/07/23 10:35 ט באב התשפג

"רציתם שמות, תקבלו": פאנליסט ערוץ 14 מסביר למה הוא עוזב
צילום: ערוץ 14

אלדד יניב הפך בשנים האחרונות לדמות טלוויזיונית. יועץ הסתרים לשעבר שהפך לחושף שחיתויות ואף ניסה את מזלו בפוליטיקה, הפך לפאנליסט קבוע על מסכי הטלוויזיה כשהוא מרבה להתראיין. אם בעבר היה מזוהה עם הצד השמאלי של המפה ואף הוביל את ההפגנות מול ביתו של היועמ"ש לשעבר מנדלבליט, בתקופה האחרונה הפך לבן בית בערוץ 14 שם הוא משמש כפאנליסט בתוכנית "הפטריוטים". בנוסף הוא מתארח גם בתוכניתה של איילה חסון ב"כאן 11".

"רציתם שמות, תקבלו את כל האמת"

אך עתה, מודיע יניב כי הוא לוקח הפסקה מהופעותיו בטלוויזיה וזאת על מנת לקדם את ספרו, שם הוא יחשוף מידע חדש. בציוץ בטוויטר כתב יניב: "רציתם שמות, תקבלו את כל האמת. אתרכז בשבועיים האלה מחוץ לפריים שלכם, כדי להתנתק ולהתקדם מאד עם כתיבת ספרי. נתראה בקרוב".

אלדד יניב, יפרסם את השמות?

אלדד יניב, יפרסם את השמות? צילום: Miriam Alster/Flash90

לפני כחודש וחצי במהלך שידור תוכנית הפטריוטים, חשף יניב, כי בעת שהיה ממובילי המחאה נגד נתניהו ומנדלבליט הוא ועוד כמה ממובילי המחאה תודרכו באופן תדיר על ידי גורמים בכירים במשטרה כנגד ראש הממשלה.

אלדד סירב לפרסם שמות

חבריו לפאנל עימתו אותו עם הטענות החמורות שפרסם וביקשו שיחשוף את שמות הבכירים, אך הוא סירב והבטיח כי יפרסם זאת בעתיד. מי שהגיב לדברים הוא העיתונאי אבישי גרינצייג שכתב: "הצעתי לאלדד יניב שאממן בדיקת פוליגרף כדי לאמת את טענתו המטלטלת והדרמטית ולפרסם את התוצאות לציבור. אעדכן כשתגיע התשובה".