בוטלה הופעתה של יובל דיין במעלה אדומים: "מאחלת ימים שקטים"

חמישה בני אדם נפצעו בפיגוע מחוץ לקניון במעלה אדומים - ובעירייה החליטו לבטל את אירועי ט"ו באב | יובל דיין הגיבה לביטול ההופעה שלה: "רוצה לשלוח איחולי רפואה שלמה והחלמה מהירה לכל הפצועים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/08/23 18:06 יד באב התשפג

בוטלה הופעתה של יובל דיין במעלה אדומים: "מאחלת ימים שקטים"
יובל דיין, צילום: שי פרנקו

פיגוע הירי במעלה אדומים. סמוך לשעה ארבע (ג') מחבל חמוש ברובה M-16 פתח בירי לעבר עוברי אורח מחוץ לקניון בעיר מעלה אדומים - חמישה בני אדם נפצעו בינוני וקשה. המחבל נוטרל בידיי קצין מג"ב בחופשה ששהה במקום. בעקבות הפיגוע בעיריית מעלה אדומים החליטו על ביטול אירועי הערב - כאשר בין היתר תוכננה הופעה של יובל דיין.

"שלום קהל יקר שלי", פתחה דיין, "בעקבות הפיגוע במעלה אדומים היום אנחנו קיבלנו עכשיו הודעה שההופעה הערב לא תקרה כמתוכנן אני רוצה לשלוח איחולי רפואה שלמה והחלמה מהירה לכל הפצועים ולאחל לנו ימים שקטים בעזרת השם. נשיקות".

מוקדם יותר ממלא מקום וסגן ראש העיר מעלה אדומים, גיא יפרח, הודיע כי נאסרת כניסת עובדים לעיר עד להודעה חדשה. בנוסף הודיע יפרח כי כל אתרי הבנייה בעיר פונו מיידית. החלטה נוספת שקיבלו בעירייה היא ביטולם של כל אירועי ט"ו באב שהיו צריכים להתקיים בעיר. "כולנו תפילה לרפואת הפצועים. נתכנס הערב עם כלל גורמי הביטחון להערכת מצב. שנשמע רק בשורות טובות", סיכם.