בעקבות הפיגוע - ההחלטה של עיריית מעלה אדומים

חמישה בני אדם נפצעו בפיגוע מחוץ לקניון במעלה אדומים - וממלא מקום וסגן ראש העיר הודיע על שורת החלטות של העירייה בעקבותיו: נאסרה כניסת עובדים לעיר, פונו אתרי הבנייה ובוטלו כלל אירועי ט"ו באב

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/08/23 17:42 יד באב התשפג

בעקבות הפיגוע - ההחלטה של עיריית מעלה אדומים
זירת הפיגוע במעלה אדומים, צילום: Chaim Goldberg/Flash90

פיגוע הירי במעלה אדומים. סמוך לשעה ארבע (ג') מחבל חמוש ברובה M-16 פתח בירי לעבר עוברי אורח מחוץ לקניון בעיר מעלה אדומים - חמישה בני אדם נפצעו בינוני וקשה פונו מהמקום. המחבל נוטרל בידיי קצין מג"ב בחופשה ששהה במקום. המחבל הוא עובד בעיריית מעלה אדומים - ובעקבות הפיגוע בעיריית מעלה אדומים קיבלו מספר החלטות.

ממלא מקום וסגן ראש העיר מעלה אדומים, גיא יפרח, הודיע כי אין כניסת עובדים לעיר עד להודעה חדשה. בנוסף הודיע יפרח כי כל אתרי הבנייה בעיר פונו מיידית. החלטה נוספת שקיבלו בעירייה היא ביטולם של כל אירועי ט"ו באב שהיו צריכים להתקיים בעיר. "כולנו תפילה לרפואת הפצועים. נתכנס הערב עם כלל גורמי הביטחון להערכת מצב. שנשמע רק בשורות טובות", סיכם.

צפו ברגעים הדרמטיים:

מדוברות מד"א נמסר כי בשעה 15:39 התקבל דיווח במרחב ירושלים על שני פצועים מירי סמוך לקניון במעלה אדומים, וכי חובשים ופראמדיקים מעניקים במקום טיפול רפואי לשני פצועים כבני 30 במצב בינוני עם פצעי ירי כשהם בהכרה מלאה. מאוחר יותר עדכנו במד"א כי הם העניקו טיפול רפואי ופינו לבתי החולים שערי צדק והדסה הר הצופים 5 פצועים מירי, בהם: 1 קשה כבן 40 ו- 4 בינוני מהם גבר בן 37, גבר בן 29, גבר בן 28 ונער בן 14. לבית החולים שערי צדק פונו 2 פצועים במצב קשה ובינוני. לבית החולים הדסה הר הצופים פונו 3 פצועים במצב בינוני.