גיא הוכמן אופטימי: "מסכן הסרטן"

הקומיקאי ואושיית הרשת נאלץ להתמודד עם מחלת הסרטן שתקפה את גופו במפתיע. לאחר שעבר ניתוח חירום הוא לא שוכח לעדכן גם את העוקבים ולשלוח איום למבקר החדש שאף אחד לא אוהב: "מסכן הסרטן, עוד אין לו מושג על מי הוא נפל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/08/23 11:48 יד באב התשפג

גיא הוכמן אופטימי: "מסכן הסרטן"
גיא הוכמן, צילום: באדיבות המצולם

הקומיקאי המוכר גיא הוכמן עבר אתמול ניתוח כריתה לאחר שהתגלה בגופו סרטן האשכים, והבוקר (ג') הוא כבר שיתף תמונה עדכנית מבית החולים ומיהר להרגיע את העוקבים. "נשמות יקרות, תודה על כל האהבה והתמיכה ושהביצה שלי בכלל מעניינת את שלכם", כתב בהומור האופייני לו. הוכמן הודה לכל הרופאים "שמיששו אותי", ולא שכח את התמיכה המשפחתית מהבית.

איחולי החלמה מהירה ורפואה שלמה

"הכי חשוב, תודה לאהבת חיי שבנוסף לעובר, שומרת לי על השפיות. המסע רק מתחיל. מסכן הסרטן, עוד אין לו מושג על מי הוא נפל", חתם באיום מרומז כלפי המחלה שתקפה את גופו במפתיע. הגולשים ברשתות פרגנו באלפי רגשונים ואיחלו לו רפואה שלמה והחלמה מהירה. אמן ואמן.

כזכור, לאחר תקופה מאתגרת בחייו, כאשר אמו המבוגרת נפצעה קשה מפגיעת קורקינט, גילה הוכמן במפתיע כי הוא חולה בסרטן האשכים. "אם כבר סרטן, אז שיהיה מצחיק", כתב אז כשסיפר על כך לעולם. "זה שוק, זה הופך את החיים ברגע, אבל אני חזק ויש לי אישה הריונית אהבת חיי שפשוט מצילה אותי, אמא שצריכה אותי, ילד שהוא הכל ובמה שאחזור אליה בקרוב עם חומרים מטורפים". עוד הוסיף: "זו המציאות, זה המצב, לפחות זה לא האף. תאחלו לי בהצלחה, אני יוצא למלחמה של החיים, מבטיח לעדכן".