לא רק חנן בן ארי: הסלבס שעשו את זה עוד קודם

הזמר הסרוג הפך לאבא לשבעה ילדים, אך הוא ממש לא לבד. בין אמנים רבים שמסתפקים בילד אחד או שניים, יש מי שבחרו במשפחה ברוכת ילדים. חלקם אפילו עשו על כך סדרת טלוויזיה

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 31/07/23 15:46 יג באב התשפג

לא רק חנן בן ארי: הסלבס שעשו את זה עוד קודם
חנן בן ארי, צילום: עמית אלקיים

בעולם הברנז'ה הנוצץ, משפחות מרובות ילדים הן לא דבר שכיח. רוב המשפחות הפופולריות באינסטגרם מורכבות משניים או שלושה ילדים, ארבעה כבר קצת חריגים בנוף. אלא שבין כל אלו יש גם כמה משפחות גדולות יותר, שהחליטו להרחיב את המשפחה פעם אחר פעם. היום (ב') הזמר חנן בן ארי עשה צעד נוסף במועדון האקסלוסיבי, כשיחד עם אשתו הדסה הביא לעולם את בתו השביעית. אלא שבן ארי הוא ממש לא הראשון, ויש לא מעט מפורסמים שעשו זאת לפניו.

1. ישראל קטורזה

בכל הנוגע לישראל קטורזה, קומיקאי אהוב ופאנליסט "מועדון לילה", קשה לפספס את המשפחה הגדולה. ישראל וסורלה הביאו לעולם שבעה ילדים ואפשר ללא ספק לומר שהם חלק בלתי נפרד מהקריירה שלו - הוא מדבר עליהם לא מעט בהופעות, הוא צוחק על המשפחה המרובה ואפילו עשה על זה סדרה, "מה שבע", ששודרה בקשת 12 והתבססה על ההורות לשבעה ילדים.

ישראל קטורזה

ישראל קטורזה צילום: Flash90

2. רשף לוי

רשף לוי, קומיקאי ותסריטאי, מגדל גם הוא שבעה ילדים יחד עם אשתו טלי. לוי אולי זכור לכולנו כיוצר הסדרה המצליחה "הבורר", אך ב-2019 הוא לקח את האבהות צעד קדימה ויצר סדרה דרמה קומית שלמה שעסקה באב לחמישה ילדים. תמוז לוי, אחד מבנותיו הביולוגיות, לקחה חלק בעצמה ושיחקה גם בסדרה את בתו.

רשף לוי

רשף לוי צילום: Tomer Neuberg/Flash90

3. מיכל הקטנה

כוכבת הילדים אמנם נפרדה רק לאחרונה מבעלה ניר, אך השניים הספיקו להביא יחד שישה ילדים משותפים. בתור מי שהפכה את האהבה לילדים למקצוע, לא מפתיע שמיכל בחרה להביא לעולם לא מעט משלה. במהלך ראיון ב"רדיו ynet" היא חשפה שיש לה 18 עוברים מוקפאים והצהירה בגלוי על כוונותיה להביא עוד ילדים.

מיכל ויצמן, חוגגת לילד

מיכל ויצמן, חוגגת לילד צילום: CC BY-SA 4.0 Alonsimhi

4. אביתר בנאי

אביתר בנאי, אמן חוזר בתשובה, הוא אב לארבעה בנים ובת. יחד עם אשתו רות המשפחה מתגוררת בשכונת רמות בירושלים ומנהלת אורח חיים דתי. אמנם עבור אדם דתי מספר הילדים של בנאי נחשב סטנדרטי, אך בעולם הפרסום הנוצץ הוא עדיין נחשב מעט חריג.

אביתר בנאי נחשף: "איזה זכות"

אביתר בנאי צילום: Noam Revkin Fenton\ Flash90

5. חנן בן ארי

גם בן ארי ראוי לקחת חלק ברשימה הנוצצת, כמי שרק היום הפך לאבא לשבעה. בן ארי אמנם משתייך גם הוא לציבור הדתי בו משפחות מרובות ילדים הן דבר שכיח, אך מזמן הפך להיות אמן מהשורה המקבל יחס שווה בין שווים. את מספר הילדים של בן ארי אי אפשר לפספס, כי השורה האייקונית בשיר "אמן על הילדים" מתעדכנת בכל פעם: "פתאום הם שישה, עוד רגע שבעה, וכמה שהם מדהימים".

חנן והדסה בן ארי, מלאים סטייל

חנן והדסה בן ארי צילום: ענת מוסברג, גן אירועים אלכסנדר