רביב דרוקר מסתבך: 200 אלף והתנצלות או שתוגש תביעה

לאחר שהמגיש תקף את הזמר בתוכניתו "אזור בחירה", הוציא הזמר מכתב התרעה לפני תביעה בו הוא דורש את הסרת הקטע, התנצלות ותשלום פיצויים. דבריו של דרוקר הגיעו לאחר פוסט שפרסם פרץ על מפגינים מתנגדי הרפורמה, פוסט עליו התנצל בהמשך

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 30/07/23 16:02 יב באב התשפג

רביב דרוקר מסתבך: 200 אלף והתנצלות או שתוגש תביעה
רביב דרוקר, פרץ דורש תשלום, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

הזמר קובי פרץ מאיים בתביעה נגד העיתונאי רביב דרוקר, זאת לאחר המונולוג שהקדיש דרוקר בתוכניתו לפוסט שפרסם פרץ ברשתות, פוסט עליו התנצל בהמשך. במכתב כותב עורך דינו של פרץ על דבריו של דרוקר כי "מדובר בפרסום חמור ביותר, תוך ניצול מעמדך, ובו בחרת להטיל רפש וזוהמה במרשי".

200 אלף שקלים והתנצלות: התנאים של קובי פרץ

פרץ דורש מדרוקר את הסרת הקטעים מאתר התוכנית, התנצלות פומבית של העיתונאי ובנוסף פיצוי כספי על סך של 200 אלף שקלים, במידה ולא יעשה זאת, הוא ייתבע בידי הזמר. כזכור, דרוקר השיב בתוכניתו לפוסט בו תקף פרץ את המפגינים מתנגדי הרפורמה שתקפו רכב ובו אמא וילדים וכתב עליהם כי הם "יותר גרועים ממחבלים", דברים עליהם התנצל בהמשך.

קובי פרץ. ארכיון

קובי פרץ, התרעה לפני תביעה. ארכיון צילום: Flash90

דרוקר אמר בשידור על פרץ: "רק רציתי להגיד שאני ממליץ להחרים את כל הופעותיו של קובי פרץ, לקרוא לכל מקום עבודה שלא להזמין אותו לשום מקום עבריין מורשע, מעלים מסים שכמותו, נמושה, פחד ואפס" כשהוא מחקה למעשה את מה שכתב פרץ על המפגינים, ומיד הוסיף התנצלות על הדברים.

"בסערת רגשות כתבתי תגובה חריפה"

עוד לפני שהחליט לתבוע דיבה, הגיב פרץ לדברים וכתב: "עשיתי טעות ובסערת רגשות כתבתי תגובה חריפה מאוד ובדיעבד אומללה", כתב פרץ על הפוסט ששיתף כשנחשף לסרטון. "הגדיל ועשה המגיש רביב דרוקר שמבין כל אלפי הקולות והתגובות שהיו, היה חשוב לו להתמקד דווקא בי וקרא לעשות עליי חרם. (אולי כי אני פרץ)".