"צריך להוקיע אתכם ולהקיא עליכם": הזמר המוכר מסביר את המילים הקשות

קובי פרץ הזדעזע קשות מתיעוד מההפגנות, ושיתף פוסט זועם בו התבטא בצורה קיצונית וקשה נגד המוחים. לאחר שמחק את הפוסט, הסביר הזמר מדוע כתב אותו, והעביר מסר שונה בתכלית: "מילים כואבות בלהט הרגע"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/07/23 14:55 ז באב התשפג

"צריך להוקיע אתכם ולהקיא עליכם": הזמר המוכר מסביר את המילים הקשות
קובי פרץ. ארכיון, צילום: Flash90

הזמר המוכר קובי פרץ שיתף אתמול (ב') פוסט זועם על התקרית האלימה במהלכה מפגין ניפץ שמשת רכב בו נסעו אם וילדיה. בפוסט שנכתב בלהט הרגע השתלח פרץ במתפרעים, וכתב מילים קשות במיוחד: "עלובים שכמותכם, אתם חכמים על נשים וילדים", כתב. עוד כינה אותום, "נמושות", ו- "פחדנים" והוסיף: "אתם הבושה הכי גדולה שיש לנו במדינה, צריך להוקיע אתכם ולהקיא עליכם. אתם האויב מבית הכי גדול שיש לנו לא פחות מהמחבלים ואולי אף יותר".

פרץ הוסיף וכתב: "'ערב רב' עליכם זה נאמר עוקרי ועוכרי ישראל, נמאסתם ואתם קרובים מאוד ליפול לתהום הכי גדול שאין דרך חזרה ממנו. מושחתים נמאסתם". זמן מה לאחר שהפוסט עם המילים הקשות עלה, החליט פרץ להסיר אותו. 

"כתבתי מילים כואבות בלהט הרגע"

יממה לאחר מכן הגיב זמר, והעביר מסר מתון ורגוע יותר: "כתבתי מילים כואבות בלהט הרגע מתוך דאגה של אבא לסיטואציה האיומה לקול זעקות השבר והפחד של הילדים. גם אני כמו כל עם ישראל בתקופה האחרונה ניזון מסרטוני הזוועה שרצים ברשת, אין מדובר בציבור שלם ועל זה אני מצר", כתב פרץ. "ואת הקיצון שראיתי אתמול אני מתעב ובז להם. ערב תשעה באב, אני צם ומתפלל לאחדות בעם ישראל ומאחל רק לאהבת חינם".