קובי אוז עוקץ: "התגלו חיים בליכוד"

סולן להקת טיפקס, קובי אוז התייחס לפרסום על "המרד בליכוד", לאחר שמספר ח"כים מהמפלגה התבטאו בעד חקיקה בהסכמה: "עד השבוע הייתי בטוח שיש שם רק רובוטריקים וביטן"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/07/23 08:48 יב באב התשפג

קובי אוז עוקץ: "התגלו חיים בליכוד"
קובי אוז. , צילום: פלאש 90

"התגלו חיים בליכוד": במהלך סוף השבוע, פורסם כי חברי כנסת ושרים בכירים מהליכוד הצהירו כי אם החקיקה לא תוקדם בהסכמה - הם לא יתמכו ברפורמה המשפטית. בעקבות הפרסום, סולן להקת טיפקס, קובי אוז שמרבה להביע את דעותיו הפוליטיות ולהתבטא בעניינים אקטואליים ברשתות החברתיות, הגיב בעוקצנות לכותרות שנתנו רוב ערוצי החדשות לפרסום.

"במקום לכתוב "התגלו סדקים בליכוד" היה צריך לכתוב 'התגלו חיים בליכוד'. עד השבוע הייתי בטוח שיש שם רק רובוטריקים וביטן", כתב סולן להקת טיפקס בעמוד הטוויטר שלו.

דוד ביטן, נוקט הליכים כנגד ערוץ 14

"עד השבוע הייתי בטוח שיש שם רק רובוטריקים וביטן". דוד ביטן צילום: Yonatan Sindel/Flash90

 "כמו לזלזל ביום השואה": קובי אוז בביקורת חריפה על המסעדנים

כאמור, אוז מרבה להביע את דעותיו הפוליטיות ולהתבטא בעניינים אקטואליים ברשתות החברתיות. בעקבות ההחלטה של עשרות מסעדנים תל אביביים לפתוח את המסעדות שברשותם כרגיל בערב תשעה באב כמחאה נגד הרפורמה המשפטית, הזמר יצא בביקורת חריפה. "זלזול בט' באב דומה לזלזול ביום השואה. דווקא הזמנים האלה צריכים לעודד אותנו לציין את תשעה באב יותר, כי יש מצב לצערי שאנחנו חיים כרגע אירוע דומה", כתב סולן להקת טיפקס בעמוד הטוויטר שלו.