נתניהו שיתף תמונה משפחתית מפעם: "אין כמוך יאיר"

לצד תמונות משפחתיות מרגשות, ראש הממשלה שיתף פוסט לכבוד יום הולדתו של בנו יאיר: "אתה בן נהדר לנו, אח נהדר לאבנר ובן מסור לעמך ולארצך, מולדתך. אין כמוך יאיר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/07/23 19:55 ט באב התשפג

נתניהו שיתף תמונה משפחתית מפעם: "אין כמוך יאיר"
משפחת נתניהו, ארכיון, צילום: Kobi Gideon/GPO

יאיר נתניהו, בנו הצעיר של ראש הממשלה בנימין נתניהו, חוגג היום (ה') יום הולדת. ראש הממשלה פרסם ציוץ, בו כתב על הקשר עם בנו, רמז לביקורת שספג בנו לאורך השנים בשל התבטאויותיו ושיתף תמונות מרגשות, בינהן תמונה משפחתית מילדותם של בניו - יאיר ואבנר. 

"אין כמוך יאיר, אנחנו גאים בך"

"מזל טוב ליום הולדתך, בננו האהוב יאיר. כמה נחת רווינו ממך לאורך השנים, וכמה כאבנו את כאבך בבואך להגן על משפחתנו", פתח וכתב נתניהו. "דע לך שרבים בארץ ובעולם מחבקים ומחזקים אותך ביום זה. יאיר שלנו, התברכת לא רק בשכל טוב ובהשכלה רחבה מאוד אלא גם בלב טוב ומלא חמלה לילדים במצוקה, לניצולי שואה, לבעלי חיים ולעוד רבים נוספים שחשת חמלה כלפיהם ושפעלת עבורם", המשיך וכתב.

ראש הממשלה פירט: "תמיד בסתר, מאחורי הקלעים, פשוט בגלל ליבך הטוב והרצון שלך לעזור. לעולם לא נשכח את אהבתך לסבא ולסבתא ולכל משפחתנו". לסיום, כתב נתניהו: "אתה בן נהדר לנו, אח נהדר לאבנר ובן מסור לעמך ולארצך, מולדתך. אין כמוך יאיר, אנחנו גאים בך ואוהבים אותך עד אין קץ".