הראל סקעת: איפה אהבת החינם שכולנו אוהבים לצטט עם חמסות באינסטגרם?

ערב תשעה באב, הזמר הראל סקעת ציין יום הולדת עברי בפוסט נוקב בחשבון האינסטגרם שלו, בו כתב על אהבת החינם שאינה מורגשת בעם ועל הסכנה של חורבן הבית, "אני מאמין בעם שלנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/07/23 13:23 ט באב התשפג

הראל סקעת: איפה אהבת החינם שכולנו אוהבים לצטט עם חמסות באינסטגרם?
צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

יום הולדתו העברי של הזמר הראל סקעת חל בערב תשעה באב. בזמן שכולם צמים ומדברים על אהבת חינם, סקעת פרסם פוסט בחשבון האינסטגרם שלו. "כל שנה וגם השנה אקרא וגם אכתוב פוסטים על אהבת חינם ועל זה שבגלל שנאת חינם נחרב הבית", כתב הזמר, "ואני שואל, איפה אהבת החינם שכולנו כל כך אוהבים לצטט בצבעים יפים עם חמסות באינסטה?". בתקופה מתוחה כזו של פילוג קשה לראות את אהבת החינם.

"כשהבית יחרב, לא נחולק לאשמים ולא אשמים"

"המדינה שלנו בוערת והאש מכלה את כל מה שבנינו פה שנים", המשיך לכתוב. סקעת הוסיף פרט היסטורי, שמעיד על כך שעם ישראל זכה ל-141 שנות עצמאות בלבד, מתוך 3,500 שנות קיומו. "כשהבית יחרב, לא נחולק לאשמים ולא אשמים. הכל יחרב, ולמרבה הפחד אני לא בטוח שאנחנו מבינים כמה אנחנו קרובים לשם". סקעת הוסיף שהאחריות מוטלת עלינו, לחבר ולא לחרב.

"אני מאמין בעם שלנו", הודה בכנות, "אני אוהב את העם שלנו. הנבחר היפה ולפעמים קשה העורף". לכבוד יום הולדתו העברי, הוא סיפר, "אתפלל לאלוהים שישלח לנו רחמים, שיבואו עלינו ושנדע לזהות. זה הזמן", וסיים באיחול צום קל לעוקביו הצמים.