נסרין נפרדת: "אם זה היה תלוי בי הייתי ממשיכה"

אחרי שנאלצה לפרוש מהתחרות בשל פציעה חמורה ברגל, נסרין קדרי סיכמה את החוויה ב"רוקדים עם כוכבים" בפוסט בחשבון האינסטגרם שלה, "לא ישנתי, לא נשמתי, התאהבתי בריקוד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/07/23 14:59 ח באב התשפג

נסרין נפרדת: "אם זה היה תלוי בי הייתי ממשיכה"
נסרין קדרי, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

שלב הריקודים החיים של "רוקדים עם כוכבים" בקשת 12 החל אתמול (ג'). המודחים בפרק היו עופר שכטר והרקדנית סניה, אך הם לא היו הזוג היחיד שנפרד מהתכנית. הזמרת נסרין קדרי, שהייתה מהמתמודדת הבולטות בעונה, נאלצה לפרוש מהתכנית עקב פציעה חמורה ברגל והוראה מפורשת מהרופאים שבדקו אותה. רפאל, הרקדן שרקד לצידה עד כה, צוות כעת לדנה גרוצקי ששבה לתחרות בשלב גלגל ההצלה.

נסרין נפרדה מרוקדים עם כוכבים: "אם זה היה תלוי בי הייתי ממשיכה גם עד הגמר"

בפוסט בחשבון האינסטגרם שלה, נסרין סיכמה את החוויה. "ברור שאם זה היה תלוי בי הייתי ממשיכה גם עד הגמר כי שום דבר לא יכול לעצור אותי, כמו בכל דבר בחיים שלי", היא הבהירה, "אבל הרופאים החליטו שאסור לצערי הרב". קדרי לא הצליחה לעצור את הדמעות בשידור החי, "הפתעתי אפילו את עצמי שלקחתי את זה כל כך קשה", כתבה בפוסט, "אולי כי התחרות הזו הגיעה לחיי רגע אחרי הלידה של הבן שלי, בזמן שאני עובדת על אלבום חדש ויש סדרה שלמה על החיים שלי ובתוך כל הטירוף של העשייה שלי, ועדיין למרות הכל הסתערתי על זה כל כך ולא נתתי לשום דבר לעצור אותי".

נסרין תיארה את הדרך שעברה, "לא ישנתי, לא נשמתי, התאהבתי בריקוד, במה שזה מוציא ממני, באדרנלין של התחרות, במשפחה שכולנו הפכנו להיות", היא סיכמה, "לנצח אזכור את התוכנית הזאת כאחד הדברים הכי ממלאים שעשיתי עבור עצמי קודם כל". לסיום, לא שכחה להודות לרקדן, לקשת, להפקה ולמתחרים.