נסרין קדרי לא מוכנה להתפשר: זאת הברכה שלי

אחרי שנה משמעותית שבה הפכה לאמא, כיכבה בסדרת דוקו ולקחה חלק בתכנית ריאליטי, הזמרת נסרין קדרי משיקה אלבום חדש ומצהירה, "המוזיקה שלי היא הברכה שלי להכל, ועליה אף פעם לא הייתי מוכנה להתפשר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/07/23 10:17 טז בתמוז התשפג

נסרין קדרי לא מוכנה להתפשר: זאת הברכה שלי
נסרין קדרי, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

הזמרת נסרין קדרי מגדירה את השנה החולפת כשנה המשמעותית בחייה, ויש לה לא מעט סיבות לכך. בשנה אחת היא נישאה לבעלה, הפכה לאמא לילד ראשון, כיכבה בסדרת דוקו על חייה האישיים, "נסרין אגדה", השתתפה בתכנית "רוקדים עם כוכבים" וכבשה את הבמות הגדולות ברחבי הארץ. אתמול (ג') הזמרת חגגה מאורע נוסף, והשיקה אלבום חדש.

"המוזיקה שלי היא הברכה שלי להכל, ועליה אף פעם לא הייתי מוכנה להתפשר"

"המוזיקה שלי היא הברכה שלי להכל, ועליה אף פעם לא הייתי מוכנה להתפשר", כתבה נסרין, "גנזתי עשרות שירים כי הרגשתי שזה חייב לבוא עמוק מתוך הנשמה שלי, ועד שלא אהיה שלמה זה לא יקרה". האלבום החדש נוצר מתוך היכרות של הזמר עם היוצרים גיל ויין וטל קסטיאל. "הגעתי אליהם סחוטה מעייפות, אחרי חזרות, כשאני רק רוצה ללכת כבר הביתה", שיתפה הזמרת, "נכנסתי אליהם לאולפן ב-2 בצהריים ויצאתי ב-2 בלילה. הרגשתי בבית. הרגשתי שכאן אני אפרוק את כל הרגשות שלי והם יכתבו אותם על דף וינגנו את האמת שלי". הרצונות של נסרין התממשו, ותוך מספר חודשים נוצר האלבום החדש, "חולמת", "ואני כל כך גאה בו", סיכמה.

האזינו לשיר "חולמת" מתוך האלבום החדש: