"בגלל תשעת הימים": שני העיתונאים שרו את הפיוט בשידור

העיתונאי ינון מגל, דוגל בכל סוף תוכנית ברדיו 103fm לנגן שיר, אבל בגלל תשעת הימים הוא בחר להימנע ושר בעצמו את הפיוט. לחיים לוינסון ששידר לצידו לא נותרה ברירה והוא הצטרף

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/07/23 22:07 ז באב התשפג

"בגלל תשעת הימים": שני העיתונאים שרו את הפיוט בשידור
מגל ולוינסון, שרים במקום שירים, צילום: Moshe Shai/FLASH90 Yonatan Sindel/Flash90

השבוע יציין עם ישראל את יום ט' באב ורבים נוהגים לא לשמוע שירים כחלק מתשעת הימים שלפני יום החורבן הלאומי. בתקשורת הישראלית אין ביטוי רב לנושא השירים בתשעת הימים אך יש כאלה שדווקא בוחרים לציין זאת ועוד בפומבי, כך עשה ינון מגל בתוכנית הרדיו היומית שלו.

ינון מגל המשדר מידי יום ברדיו 103fm עם העיתונאי בן כספית, נוהגים לסיים בכל יום את התוכנים עם שיר אחר, אבל מגל בחר בתוכניתו השבוע שלא לנגן שיר ובחר לשיר בעצמו את אחת התפילות המוכרות והסימבוליות לשבוע זה, "תפילה לעני".

@radio103fm איך משמיעים את שיר הסיום בתשעת הימים? תסמכו על ינון שיהיה לו פתרון #ינוןמגל #ינוןובן #ינוןמגלובןכספית #חייםלוינסון #רדיו103fm ♬ צליל מקורי - Radio103fm

חיים לוינסון

חיים לוינסון, שר עם מגל. צילום: Moshe Shai/FLASH90

מגל הקריא קרדיטים, לוינסון המשיך לזמזם

הפעם הגיש את התוכנית לצד מגל, העיתונאי חיים לוינסון. מגל אמר בסוף התוכנית: "בגלל תשעת הימים ותשעה באב, אז אנחנו נשיר את השיר היום" כאשר לאחר מכן החל לשיר את התפילה, לוינסון הצטרף ובהמשך המשיך לזמם את השיר בעוד מגל מקריא את הקדיטים של סוף התוכנית.