רוני דלומי נשברת: אני בחופשה ולא יכולה ליהנות

גם במהלך חופשה בחו"ל עם בן זוגה אלון, הזמרת רוני דלומי כואבת את המצב המתוח בארץ ומחכה לתוצאות ההצבעה הגורלית בכנסת, "תקווה אחרונה שמשהו ישתנה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/07/23 14:42 ו באב התשפג

רוני דלומי נשברת: אני בחופשה ולא יכולה ליהנות
רוני דלומי, צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

המצב במדינה מכאיב לכולם. הפילוג, המחלוקות, המחאות הסוערות סביב הרפורמה המשפטית, אין מי שמצליח להישאר אדיש. גם הזמרת רוני דלומי, שנמצאת בימים אלה בחופשה עם בן זוגה אלון, לא הצליחה להדחיק את התחושות הקשות בעקבות המצב.

"הראש והלב בפחד אמיתי, במתח לקראת תוצאות ההצבעה"

"אני בחופשה מול הים", כתבה בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה, "עם מוסיקה ואוכל טוב עם אנשים אהובים, ולא יכולה ליהנות". עילת הסבירות שעומדת כעת לקריאה שנייה ושלישית בכנסת מטרידה רבים, ואין לדעת מה יהיו תוצאות העברתה. "הראש והלב בפחד אמיתי, פחד עמוק", שיתפה דלומי, "במתח לקראת תוצאות ההצבעה ותקווה אחרונה שמשהו ישתנה".

לפני כחודש, במהלך הופעה של הזמרת בגריי בת"א, היא חשפה בפני הקהל את ההיריון הראשון שלה. דלומי, שהגיעה להופעה עם ז'קט עבה, הסירה אותו במהלך ההופעה לקול תרועות הקהל. "יש לנו אורחת ואני כל כך מתרגשת לשיר איתה", אמרה, "זה כבר ממש קשה להסתיר". לאחר מכן, כתבה בחשבון האינסטגרם שלה, "תודה על האהבה והחיבוק המרגש הזה שחווינו ביומיים האחרונים. תודה לכל המברכים והמברכות, לכל מי שהתרגש ושמח ושר איתנו". דלומי לא שכחה להודות גם לאלו שידעו על ההיריון לפני כולם והצליחו לשמור את הסוד, "כי וואלה, הריוניות, איך אתן מסתירות?" היא שאלה.