רוני דלומי מתרגשת: תודה לכל מי ששמר את הסוד

אחרי שחשפה היריון ראשון במהלך הופעה שלה בגריי תל אביב, רוני דלומי מודה למברכים בפוסט בחשבון האינסטגרם שלה ומתרגשת לקראת בואה של בת ראשונה למשפחתה, "מתרגשים ומודים על הדבר המרגש הזה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/06/23 11:38 כט בסיון התשפג

רוני דלומי מתרגשת: תודה לכל מי ששמר את הסוד
רוני דלומי, צילום: רפי דלויה

שבע שנים חלפו מאז הזמרת רוני דלומי נישאה לבן זוגה אלון ויסמן בחתונה מרגשת ומתוקשרת במיוחד. בשישי האחרון, במהלך הופעה של הזמרת בגריי בת"א, היא חשפה בפני הקהל את ההיריון הראשון שלה. דלומי, שהגיעה להופעה עם ז'קט עבה, הסירה אותו במהלך ההופעה לקול תרועות הקהל. "יש לנו אורחת ואני כל כך מתרגשת לשיר איתה", אמרה, "זה כבר ממש קשה להסתיר".

רוני דלומי בישרה על היריון ראשון: "מתרגשים ומודים על הדבר המרגש הזה"

היום (א') הזמרת העלתה פוסט נרגש בחשבון האינסטגרם שלה. "תודה על האהבה והחיבוק המרגש הזה שחווינו ביומיים האחרונים", כתבה, "תודה לכל המברכים והמברכות, לכל מי שהתרגש ושמח ושר איתנו". דלומי לא שכחה להודות גם לאלו שידעו על ההיריון לפני כולם והצליחו לשמור את הסוד, "כי וואלה, הריוניות, איך אתן מסתירות?" היא שאלה. 

הזמרת הודתה שעברו עליה ועל בעלה חודשים משוגעים, "ואנחנו כל כך מתרגשים ומודים על הדבר המרגש הזה שנובט ורוקם זהות ממש עכשיו". את הבת לה מצפים הזוג דלומי כינתה "קרן שמש" וחתמה את הפוסט, "מחכים לך".