ורטהיימר לעוקבים הזועמים: "אהפוך את העמוד לפרטי אם אתם לא מבינים את ההומור"

מאיה ורטהיימר החליטה לנצל את חשבון האינסטגרם שלה כדי להרגיע את העוקבים החוששים מדתיים קיצוניים, והודתה שהיא בעצמה אוהבת את הדת. למתקפה שהגיעה אחר כך היא השיבה, "לא מעודדת קיצוניות, תקראו עד הסוף"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/07/23 12:49 ו באב התשפג

ורטהיימר לעוקבים הזועמים: "אהפוך את העמוד לפרטי אם אתם לא מבינים את ההומור"
מאיה ורטהיימר, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

סרטון ובו ויכוח בין צעירים חרדים לדתיים, על רקע הפרדה בין גברים ונשים, הצליח להסעיר את הרשת. קבוצת החרדים שהתנגדה לאחדות בין גברים ונשים עוררה הרבה כעסים אצל חלק גדול מהציבור. אושיית הרשת מאיה ורטהיימר נחשפה גם היא לסרטון, אך נבהלה קצת פחות. בסטורי היא החליטה לנצל את חשבון האינסטגרם הפופולרי שלה ולפנות למאות אלפי עוקביה. 

"הדת שלנו היא כולה מקדמת אהבה"

"מדובר על תוכן קיצוני, שלא משקף את הרוב", היא הדגישה, "הדת שלנו היא כולה מקדמת אהבה. אני אוהבת את הדת שלנו". וכדי לסיים בהומור, היא הוסיפה קטע מתוך התכנית "שבאבניקים", בה שיחקה את הדמות דבורה, פמיניסטית חרדית שמתעקשת שגם היא יכולה ללמוד תורה. אלא שלא כולם הבינו את הבדיחה, ואושיית הרשת ספגה שלל תגובות זועמות. "אני הולכת לסגור את העמוד לפרטי אם אתם לא מבינים את ההומור שלי", כתבה בסטורי נוסף, "לא מעודדת קיצוניות ולא כלום, תקראו את הכיתוב ותקראו עד הסוף. אני מתפללת שיצא לנו סיפור אהבה".