מאיה ורטהיימר רומנטית: "כמו מענטש אמיתי"

לאחר שפרסמה את הפוסט המטלטל, מאיה ורטהיימר שיתפה את תגובת בעלה לאחר ההפלה שעברה: "אמרתי לו שאני כנראה אהיה די משוגעת בתקופה הקרובה, הוא מחייך אלי ומסכם "אני עדיין אוהבת אותך תמיד'"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/07/23 22:28 כח בתמוז התשפג

מאיה ורטהיימר רומנטית: "כמו מענטש אמיתי"
אסף זמיר ומאיה ורטהיימר, צילום: Miriam Alster/Flash90

מאיה ורטהיימר רומנטית: השחקנית ומנחת הטלוויזיה מאיה ורטהיימר, שיתפה אתמול (א') פוסט קורע לב בעמוד האינסטגרם שלה בו סיפרה כי היא עברה הפלה לאחרונה. "קפאתי כמו רובוט הרגשתי את העיניים שלי שמנסות בכל הכח לא לתת לדמעות לזלוג החוצה", שחזרה מאיה את הרגע בו בישרו לה את הבשורה הקשה. בתוך כך, מאיה פרסמה היום פוסט בו היא משתפת בתגובה של בעלה, אסף זמיר, לאחר ההפלה שעברה.

"אגב שיהיה ברור שהכי מדהים בסיטואציה הזו זה אסף שעצוב מאד וכרגיל מתנהג כמו מענטש אמיתי", כתבה מאיה, "לקח אותי מיד אחרי הרופא לים לדרינק והסכים לחלוק איתי שני מגנום בתחנת דלק. התחלתי לבכות ואמרתי לו שאני כנראה אהיה די משוגעת בתקופה הקרובה. והוא מחייך אלי ומסכם 'חיים שלי גם ללא ההורמונים את משוגעת לגמרי כבר 8 שנים ואני עדיין אוהבת אותך תמיד'".

אסף זמיר ומאיה ורטהיימר

אסף זמיר ומאיה ורטהיימר צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

מעיין אדם קראה את הפוסט של מאיה ורטהיימר ולא הפסיקה לבכות

רבים מהסלבס הגיבו לפוסט המטלטל של מאיה, ביניהן אשת התקשורת מעיין אדם ששיתפה כי היא לא הפסיקה לבכות בעת שקראה את הפוסט המטלטל. "תבור כמעט התהפכה מהגב לבטן", סיפרה אדם, "צפיתי בזה בלייב וצרחתי כי זה מאוד מוקדם. צילמתי אותה עושה עוד ניסיון ועוד ניסיון בכולם היא הייתה ממש קרובה. ונשברה ברגע האחרון. הכוונתי להעלות לכן את זה וכשפתחתי את האינסטגרם חיכה לי הפוסט של מאיה".

מעיין אדם

מעיין אדם צילום: שי פרנקו

כאמור, אשת התקשורת סיפרה כי היא לא הפסיקה לבכות בעת שקראה את הפוסט המטלטל. "אנחנו לא בקשר אבל מצאתי את עצמי בוכה, וקוראת שוב ובוכה יותר. אבל כמו שתבור תתהפך בסוף, מאיה תהיה אמא ל-2 לפחות. רק לא להישבר".