העיתונאי נגד פרשן ערוץ 14: "מתבייש ששידרנו באותה תחנה"

ספי עובדיה הגיב לברדוגו, שחלף על פניו והאשים אותו כי הוא מתבייש בשמו: "אף פעם לא התביישתי בשם שלי, באמונה שלי או במוצא שלי, אלא רק בכך שאתה ואני שידרנו באותה תחנה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/07/23 19:39 ה באב התשפג

העיתונאי נגד פרשן ערוץ 14: "מתבייש ששידרנו באותה תחנה"
ספי עובדיה, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ספי עובדיה, הפרשן והכתב הפוליטי של חדשות 13, יצא בציוץ ששיתף בחשבון הטוויטר שלו נגד פרשן ערוץ 14,יעקב ברדוגו, שהאשים אותו בכך שהוא מתבייש בשמו ה "מזרחי" לכאורה, כאשר חלף על פני עמדת השידור שלו: "ספי עובדיה, 'עובדיה יוסף' יא-אללה איך אתה מתבייש בשם".

"אף פעם לא התביישתי בשם שלי, רק בכך שאתה ואני שידרנו באותה תחנה"

עובדיה, כאמור, הגיב בחשבון טוויטר שלו: "צופה נאמן ב'אזור בחירה': ה'פרשן' שמנבל את פיו נגד חיילי צה"ל, יעקב ברדוגו, שואל איך אני (!) לא מתבייש בשם שלי". תקף בחריפות, ופנה ישירות לברדוגו: "ברדוגו, אף פעם לא התביישתי בשם שלי, באמונה שלי או במוצא שלי, אלא רק בכך שאתה ואני שידרנו באותה תחנה", עקץ. "אכן מצעד הטרלול על מלא", סיים והזכי פינה בתכנית בה הוא משתתף, "אזור בחירה". 

כאמור, ספי עובדיה משתתף בתכנית של רביב דרוקר, "אזור בחירה", בה מופיעה הפינה "מצעד הטרלול" - חלק קומי ומשחורר על אירועים שקרו באותו יום. למשל, לפני מספר ימים בחר דרוקר להכניס למקום השלישי במצעד, דברים שאמר ינון מגל בתוכנית הרדיו שלו: "אין לי ספק שייבנה בית המקדש השלישי".