יובל דיין מיואש: "הלוואי שלא נתרגל לזה"

על רקע המחאות הסוערות סביב הרפורמה המשפטית והפילוג הקשה בעם, יובל דיין הביע את תחשותיו בפוסט בחשבון הפייסבוק שלו, "נראה כאילו מישהו הגביר את הווליום של העולם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/07/23 09:54 ה באב התשפג

יובל דיין מיואש: "הלוואי שלא נתרגל לזה"
יובל דיין, צילום: פלאש 90, מרים אליסטר

המצב במדינה מכאיב לכולם. הפילוג, המחלוקות, המחאות הסוערות סביב הרפורמה המשפטית, אין מי שמצליח להישאר אדיש. גם יובל דיין, לשעבר רב וכיום מעביר סדנאות, כתב לא פעם על המצב, ולא פעם התבקש להתראיין על כך. בשבוע שעבר כתב בחשבון הפייסבוק שלו, "אם לסרב להתראיין בתקשורת על המצב היה משהו שמתפרנסים ממנו, הייתי כבר איש עשיר".

אתמול (שבת), דיין כתב שוב על המצב. "נראה כאילו מישהו הגביר את הווליום של העולם עד לפול, והלך", הוא שיתף את תחושותיו הקשות, "המציאות שלנו בדיסטורשן (אפקט מוזיקלי). הלוואי שלא נתרגל לזה".

יובל דיין נשבר: "זה מכאיב במקומות שלא הכרנו"

לא מזמן דיין התייחס למצב הרגיש בחשבון הפייסבוק שלו, והביא ציטוט מספר הזוהר: "כשאהבנו, נרדמנו יחד על להב הסכין, וכששנאנו, מיטה של עשרה מטרים הייתה צפופה". דיין הוסיף, "אני חושב שאין את זה ביותר מדוייק, כי לאן שלא ננסה לברוח עם המבט, החיים האלה שהתרגלנו לחיות עם כל המציאות המורכבת שלנו, הישראליות הזאת שבנינו במו ידינו, פח פח ג'ריקן ג'ריקן, נדמה שכל זה קורס עכשיו לתוך עצמו וזה מכאיב במקומות שלא הכרנו".