מחליף קידומת: התמונה המתוקה של יורש העצר

הנסיך ג'ורג', שביום מן הימים עתיד לרשת את הכתר הבריטי, חוגג את העשור הראשון לחייו. בתמונת יום הולדת מתוקה במיוחד ששיתפו הוריו הנסיך נראה בוגר וחייכן מתמיד

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/07/23 22:34 ד באב התשפג

מחליף קידומת: התמונה המתוקה של יורש העצר
הנסיך ג'ורג', צילום: shutterstock

יום הולדת שמח: ג'ורג' אלכסנדר לואי, בנם הבכור של הדוכסים מקיימברידג' ומי שעתיד לרשת את הכתר הבריטי המכובד ביום מן הימים, נולד בדיוק לפני עשור בבית החולים "סנט מרי" בלונדון. כבכל יום הולדת של אחד מילדיהם, גם הפעם הנסיך ויליאם והנסיכה קייט מידלטון שיתפו תמונות עדכניות של בעל השמחה.

הנסיך כבר בן עשר

"בן 10 היום! מאחלים לנסיך ג'ורג' יום הולדת שמח", נכתב בחשבון הטוויטר הרשמי של הזוג המלכותי. נזכיר כי רק לאחרונה, דווח כי בניגוד לנהוג במאות השנים החולפות - בנם הצעיר לא יהיה מחויב להיתגייס לצבא ויוכל לבחור בכל כיוון וקריירה שירצה. מדובר בסטייה משמעותית ממנהגי הארמון המלכותי בבקינגהם, שמראה כי גם בית המלוכה המסורתי פתוח לשינויים.

כזכור, חגיגה רבה הייתה בבריטניה עם הולדתו של יורש העצר ונכדו הראשון של הנסיך צ'ארלס, המיועד לרשת את הכתר אחרי אמו אליזבת'. מטח של 21 פגזים נורה למחרת הלידה בגרין פארק שבלונדון, כפי שמקובל בלידת צאצאים של המשפחה המלכותית. מרגע לידתו, תוארו הרשמי של הילד הוא "הוד מעלתו המלכותי, נסיך קיימברידג'".

גלויה של בני הזוג בצאתם מבית החולים עם התינוק המלכותי לפני עשר שנים

גלויה של בני הזוג בצאתם מבית החולים עם התינוק המלכותי לפני עשר שנים צילום: shutterstock