יעל שבח מבקשת משני הצדדים: "לי נגמר הכוח"

אשת התקשורת ששכלה את בעלה, הרב רזיאל שבח הי"ד מגיבה רגע לפני יום הזיכרון לעימותים בין הצדדים השונים על ההגעה לבתי העלמין וכותבת: "תשנאו ותשנאו את השונאים מה שבא לכם, לי נגמר הכוח"

חדשות כיפה חדשות 24/04/23 13:51 ג באייר התשפג

יעל שבח מבקשת משני הצדדים: "לי נגמר הכוח"
יעל שבח, צילום: באדיבות המצולם

העימותים סביב יום הזיכרון: בעוד שעות אחדות יכנס יום הזיכרון וגם השנה מתקיים פולמוס נרחב על הגעתם של נציגי ציבור ושרי הממשלה לטקסים בבתי העלמין הצבאיים. בשני הצדדים של המפה הפוליטית, אפשר למצוא את מי שמנסים לגייס את היום הקדוש לצרכים הפוליטיים. לאשת התקשורת, יעל שבח, בעצמה חברה במשפחת השכול נמאס מהשיח המקטב.

בפוסט שצייצה בטוויטר כתבה שבח על שני הצדדים: "יודעים מה? תעשו מה שבא לכם. תגיעו לבית הקברות בלי לנסות לדבר עם משפחות שכולות שמתנגדות להגעתכם, תמחו בבתי עלמין על הגעת של ח"כים ושרים. תפיצו תעמולה חסרת רגישות במסווה של מחאה, תהדהדו את ההפצות האלו במסווה של חשיפת הרוע מול האור". שבח מסיימת וכותבת: "תשנאו ותשנאו את השונאים מה שבא לכם. לי נגמר הכוח".

יום הזיכרון

יום הזיכרון,  צילום: Yonatan Sindel/Flash90

"אין לי מושג על מה אתה מדבר ולך אין מושג מי אני"

בהמשך, הגיב אחד הגולשים והאשים אותה כי "חירבתם את הבסיס המשותף". שבח הגיבה לאותו גולש: "אדוני אין לי מושג על מה אתה מדבר ולך אין מושג מי אני ומה אני עושה כבר חודשיים בלי להפסיק לרגע, פשוט תסתום את הפה". 

מי שהתייצבה לצידה של שבח, היא מיכל קסטן קידר, אלמנתו של סא"ל דולב קידר שנפל במבצע צוק איתן. קסטן קידר הגיבה וכתבה לגולש: "תעזוב את יעל" ובהמשך הגיבה גם למגיב אחר: "אני שמחה שאתה הו כה צודק ומוסרי. אבל לפעמים אפשר פשוט להיות בן אדם. אתה לא מסוגל?".