תושבת אלון שבות לא הספיקה להגיע לבית החולים - והזמינה את הצוות שיילד אותה

הלידה של שפרה הופבאואר מגוש עציון התקדמה מהר מדי והיא לא הספיקה להגיע לבית החולים. צוות מד"א שהגיע לסייע בלידה הוזמן גם לברית. זה השם של הרך הנולד

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/07/23 12:35 א באב התשפג

תושבת אלון שבות לא הספיקה להגיע לבית החולים - והזמינה את הצוות שיילד אותה
האם המאושרת עם הצוות שיילד אותה , צילום: תמר שוק

בשבוע שעבר הוזעקו צוותי מד"א לאלון שבות ופגשו בבית משפחת הופבאואר את שפרה, שכרעה ללדת. צוות הפראמדיקים של מד"א משה בניטה ועידית זהבי וחובשת רפואת חירום כוננית מד"א גליה שנייד הבינו שהלידה מתקרבת וכי אין זמן לפינוי לבית החולים, לכן בהחלטה משותפת עם שפרה ובעלה דניאל החליטו להיערך לקבלת הלידה בבית עצמו. כעבור כשעה – אילן הגיע לעולם.

הפעם הראשונה שאני מוזמנת לברית של תינוק

מספר ימים לאחר הלידה המרגשת, קיבלו צוותי מד"א הזמנה לברית של אילן. הברית התקיימה שלשום (ב') ואליה הגיעה פאראמדיקית מד"א עידית זהבי. על כך סיפרה: "זה היה מרגש מאוד, זו הפעם הראשונה שאני מוזמנת לברית של תינוק שיילדתי לאחר 25 שנים שאני במד"א. זה מאוד נוגע ללב לפגוש את המשפחה שוב, בעוד רגע מרגש וחגיגי".

הם עזרו לי להביא לעולם את הבן שלי וזה רגע מיוחד

שפרה הופבאואר, האם המרוגשת, הוסיפה: "בעלי דניאל התקשר להזמין את מד"א כדי להתפנות לבית החולים אבל כשהבנו שאצטרך ללדת בבית מעט חששתי. כשפגשתי את הצוות הנפלא של מד"א נרגעתי מאוד. הלידה הייתה מדהימה, הם עזרו לי להביא לעולם את הבן שלי וזה רגע מיוחד ומרגש מאוד. תודה רבה לצוות המקסים והמנוסה, אני מאחלת לכל יולדת לפגוש אותם".