שמחה לצד כאב: הקומיקאי שיתף תמונה משפחתית מרגשת

גיא הוכמן שיתף תמונה מרגשת מחתונת אחיו, וסיפר על הרגשות המעורבים לנוכח האירוע המשמח: "זה קשה להיות עם טוקסידו בזמן שאמא עם חלוק בבית חולים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/07/23 22:55 כט בתמוז התשפג

שמחה לצד כאב: הקומיקאי שיתף תמונה משפחתית מרגשת
גיא הוכמן, צילום: ללא

 

הקומיקאי גיא הוכמן נמצא בתוך תקופה לא פשוטה. לאחרונה אמו נפצעה כאשר רוכב קורקינט חשמלי התנגש בה באמצע הרחוב, והוא ובני משפחתו מעבירים בשבועות האחרונים שעות ארוכות סביב את מיטתה בבית החולים. הוכמן עצמו יצא בקמפיין ממוקד נגד רכיבה בלתי חוקית בדו-גלגליים על מדרכות, במטרה להפחית את כמות הפגיעות והתאונות הקשות שנגרמות כתוצאה מכך.

"זה קשה להיות עם טוקסידו בזמן שאמא עם חלוק בבית חולים"

אולם לצד הכאב וההתמודדות, משפחת הוכמן חגגה היום (ג') אירוע מרגש במיוחד. אחיו של גיא, אסף, נישא לבחירת ליבו ישלם, ולקומיקאי היה חשוב להעביר מסר חשוב בעקבות החתונה- והפעם ללא ציניות בכלל.

"בתוך כל היום המטורף הזה, אחי אסף ואשתו מעוד שעה ישלם, מזכירים לנו שאנחנו כאן כדי לחיות ביחד, ללא הבדל דת גזע או דעה פוליטית", כתב גיא, לצד תמונה משותפת שצירף לפוסט. "זה קשה ומוזר להיות פה עם טוקסידו בזמן שאמא עם חלוק בבית חולים, אבל זה מה שהיא רוצה. זה מה שהזוג רוצה. זה מה שכולנו רוצים בסופו של דבר, לתת לאהבה לנצח. מזל טוב אסף וישלם", חתם את הפוסט המרגש.