גיא הוכמן מזועזע: "גלגול הבא אני שליח חב"ד"

הקומיקאי נתקל בסרטון שזעזע אותו והחליט לצאת להגנת חסידות חב"ד, שליוותה אותו בשלבים שונים במהלך חייו: " אני לא דתי, לא שומר, בקושי נימול, אבל אני מאוהב בחב"ד"

חדשות כיפה חדשות 04/07/23 21:09 טו בתמוז התשפג

גיא הוכמן מזועזע: "גלגול הבא אני שליח חב"ד"
גיא הוכמן, צילום: ללא

הקומיקאי גיא הוכמן מוכר הרבה בזכות הסרטונים שמצלם בהפגנות, משחקי כדורגל ואפילו אזורי לחימה, בהם הוא לא מהסס להציב מראה הומוריסטית וישירה מול כל הקהלים שהוא פוגש - דתיים, חילונים, ימנים ושמאלנים.

 אולם היום (ג') החליט הקומיקאי לשים את הציניות בצד. "רק עכשיו הגיע אליי הסרטון בו איש חב"ד מגורש מהבימה בידי יהודיה. זה מזעזע. אני לא דתי, לא שומר, בקושי נימול, אבל אני מאוהב בחב"ד", כתב היום הוכמן בחשבון הטוויטר שלו, ופירט ברשימה מצחיקה ונוגעת את הקשר האישי שלו לחסידות חב"ד.

"אני גיא והצעתי נישואין בבית חב"ד סן פדרו בגואטמלה"

בין השאר ציין את בית החב"ד בבנגקוק שבתאילנד, בקטסל שבהודו, בקוסקו שבפרו ואפילו בישראל. בית-חב"ד שהיה לו חלק משמעותי במיוחד בחייו של הוכמן נמצא בסן פדרו בגואטמלה, שם הציע נישואין לאשתו: "ניו יורק, ארה"ב. מופיע מול 200 ישראלים. עם טבעת בכיס. סוף המופע קורא לאביה לעלות לבמה. היא לא זורמת כי חושבת שאני שוב מסתלבט. הטבעת נשארה בכיס", סיפר.

"האדם מתכנן תכניות, ואלוהים בוחר את הרגע הנכון בשבילן. אחרי שבוע זה קורה. ערב סוכות, בדיוק ביומולדת שלי, ואיפה חוגגים חג שאתה בטיול? בדיוק. אני גיא והצעתי נישואין בבית חב"ד סן פדרו בגואטמלה", כתב: "רומנטיקה תוצרת השם".

הקומיקאי פנה לשליחים ואמר, "אז תודה צדיקים, אל תתייחסו לכל שטות, אתם עושים עבודת קודש. אתם משרד החוץ האמיתי ואתם דוגמא ליהדות אוהבת ומאפשרת". וכדרכו - סיים בהומור: "ותזכרו מה אני אומר, גלגול הבא אני שליח חב"ד. בכיכר הבימה. היכן שאמא נדרסה".