כוכבת הילדים חושפת: "מקרה קיצוני שריסק לי את הלב"

מיכל ויצמן שמוכרת ככוכבת הילדים מיכל הקטנה נשאלה אם היא התאכזבה מחברים שניתקו איתה קשר והשיבה בטקסט חשוף ומרגש: "אני עדיין מתמודדות עם הכאבים הנלווים לכך"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/07/23 23:01 כח בתמוז התשפג

כוכבת הילדים חושפת: "מקרה קיצוני שריסק לי את הלב"
מיכל ויצמן, חוגגת לילד, צילום: CC BY-SA 4.0 Alonsimhi

"מיכל הקטנה" היא כוכבת ילדים שעומדת מאחורי שירים שכל ילד מכיר, אבל מאחורי הדמות, נמצאת אישה עם עומק רב שמתחזקת עמוד אינסטגרם פופולארי בו היא שומרת על קשר עם עשרות אלפי המעריצים. מיכל נשאלה היום (ב') אם היא התאכזבה מחברים שניתקו איתה קשר וחשפה כי היו לה כמה מקרים כאלה.

"אאוץ, שאלה כואבת", פתחה מיכל את דבריה, "כן, בהחלט, התאכזבתי לא פעם ולא פעמיים. ממש לאחרונה עברתי מקרה מאוד קיצוני שריסק לי את הלב עם חבר קרוב שהחליט לוותר מסיבות כאלה ואחרות על החברות שלנו. הוא היה אחד העוגנים שלי בשנים האחרונות וזה באמת הרעיד את העולם שלי.אני עדיין מתמודדות עם הכאבים הנלווים לכך. ותמיד זוכרת משפט שסבתא שלי ז"ל אמרה לי: 'מי שמוותר עליך - אל תלחמי עליו'.

"כשמגיעה אכזבה היא בדרך כלל מאוד עוצמתית"

כוכבת הילדים שיתפה בהתמודדות שלה במקרים של ניתוק קשרים. "גם עברתי עוד כמה מקרים לא ברורים לאחרונה שערערו את האדמה שלי. אבל גליתי שאני בשנה 8, בנומרולוגיה זו שנה של התמודדות עם האמת בפנים ושל ניקוי רעלים. אז אני מנסה לקבל את זה באהבה ומתמודדת. אסור להתלונן מאותה סיבה שטוב לנו ואנחנו שמחים, אנחנו לא מתלוננים. כאדם מתחיל קשר ממאה אחוזים ותמיד נותן את כל כולו בחברויות בכל פרמטר בקיצוניות ומהלב, כשמגיעה אכזבה היא בדרך כלל מאוד עוצמתית. וגם נובעת מכך שכנראה יש לי ציפיות מהאנשים הקרובים אליי. 'גודל הציפייה כגודל האכזבה', מוכר לא?".

משחקי ילדות. מיכל הקטנה והמפלצות

משחקי ילדות. מיכל הקטנה והמפלצות צילום: הוט

בסיום התשובה, כתבה מיכל כי "ואת זה דווקא אני מנסה לשנות, את הציפייה הזו המתפתחת באופן טבעי כשמתקרבים. אני רוצה להמשיך להיות מי שאני לתת את כל מה שאני מרגישה לנכון אבל אולי פשוט לא לצפות אני עדיין במסע חיפוש אחר תשובה ופתרון בנושא הזה, כי אי אפשר במאת לחיות בנוסחה הזאת של לא לצפות. מקווה שהדברים יתבהרו בקרוב".