מיכל הקטנה פותחת הכל: "לא סתם קוראים לי ככה"

בפוסט חשוף בחשבון האינסטגרם שלה כוכבת הילדים שיתפה על התגובות שהיא מקבלת בעקבות המראה החיצוני, וביקשה שיפסיקו לקרוא לה אנורקסית, "היו ימים שלא הצלחתי לגרד את הביטחון שלי מהרצפה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/06/23 16:51 א בתמוז התשפג

מיכל הקטנה פותחת הכל: "לא סתם קוראים לי ככה"
מיכל ויצמן, צילום: CC BY-SA 4.0 Alonsimhi

"מיכל הקטנה" היא אחת מכוכבות הילדים המוכרות והאהובות ביותר בארץ. למרות זאת, מיכל ויצמן נאלצת לספוג לא מעט ביקורות על ההתנהלות שלה. בין תלונות על חינוך הילדים לטענות על חוסר צניעות, ויצמן מקבלת תגובות רבות על המראה החיצוני שלה. אחרי שנים בהן היא סופגת אלימות מילולית מאנשים זרים, כוכבת הילדים החליטה לשים לזה סוף.

"החלטתי במקום להתעצבן ולקחת ללב, לראות בזאת הזדמנות לעשות משהו טוב", כתבה בפוסט בחשבון האינסטגרם שלה. "אני מיכל הקטנה, לא סתם קוראים לי ככה", הבהירה, תמיד הייתי קטנה, תמיד הייתי רזה, לא משנה עד כמה הפגנתי יכולות גבוהות בשיעורי ספורט וריקוד, לא משנה שתמיד שמרתי על תזונה נכונה ואורח חיים בריא, תמיד שפטו את מבנה הגוף שלי". 

"היו ימים שלא הצלחתי לגרד את הביטחון שלי מהרצפה"

כוכבת הילדים קיבלה תגובות רבות, ביניהן כאלו שטענו שהיא לא אוכלת, שלא תוכל להביא ילדים לעולם ועוד. "עם השנים התייאשתי מלנסות ולהוכיח לעולם מי אני ומה אני", הודתה ויצמן, "למרות שהיו ימים שלא הצלחתי לגרד את הביטחון שלי מהרצפה, החלטתי להמשיך לעשות רק מה שעושה לי טוב". כוכבת הילדים יצאה נגד אלו שכינו אותה "אנורקסית", דבר הנובע מהפרעת אכילה חמורה, "נשים ואנשים רבים נאבקים במחלה הזו על בסיס יום יומי ואף איבדו את חייהם".

את הפוסט שלה ויצמן סיכמה, "אולי יש אנשים שזה לטעמם 'יותר מידי', אבל למזלי אין לי הפרעת אכילה. זה מבנה הגוף שלי. אני מנהלת אורח חיים מאוד בריא שאני מתגאה בו, כי לשמור עליו ביציבות דורש ממני הרבה תשומת לב ותמרון. אני שמה את הבריאות שלי במקום הראשון, אני אחראית על שישה ילדים, אני דמות ציבורית ובאופן כללי אני מאמינה שאהבה עצמית זו הדרך היחידה לאהוב באמת ובתמים".