חנוך דאום מתמוגג: "הילד הזה יביא עוד הרבה נחת לכולנו"

הסטנדאפיסט לא נשאר אדיש להישגי הנבחרת הצעירה בכדורסל והתמוגג מכוכב הנבחרת נעם יעקב. דאום פרסם תמונה מהתכתבות עם הכוכב שמעידה על האופי המיוחד של השחקן

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/07/23 13:53 כח בתמוז התשפג

חנוך דאום מתמוגג: "הילד הזה יביא עוד הרבה נחת לכולנו"
חנוך דאום, גאה בנבחרת, צילום: Arie Leib Abrams/Flash90

נבחרת ישראל עד גיל 20 בכדורסל סיימה אמש (א') במקום השני באליפות אירופה שנערכה ביוון לאחר הפסד בהארכה לצרפת. הצרפתים שהיו הפייבוריטים הברורים למשחק, פגשו נבחרת ישראלית לוחמנית שהגיעה על מנת לנצח. השחקן הבולט בנבחרת ישראל היה הרכז נעם יעקב שגם נבחר לחמישיית הטורניר, מי שהתלהב ממנו במיוחד הוא איש התקשורת חנוך דאום.

לאחר ההפסד, כתב דאום כתב בעמוד הפייסבוק שלו שבחים לנבחרת ולכוכב: "אז אמנם הפסדנו לצרפת, אבל אחרי הארכה ואחרי שנלחמנו כמו אריות. זה לא הספיק למקום הראשון, אבל נבחרת העתודה שלנו זכתה במקום השני והמכובד באליפות אירופה. יש עתיד לכדורסל הישראלי, ויש המון במה להתגאות ויש את נעם יעקוב שדפק עוד משחק לפנתאון. כל מי שאוהב כדורסל ישראלי מבין שהילד הזה יביא עוד הרבה נחת לכולנו" כתב דאום.

"גם אנחנו מפחידים, נעם כתב לי"

דאום הוסיף גם צילום של ההתכתבות בינו לבין יעקב בו הראה יעקב מאיזה חומר הוא עשוי. "אמש כתבתי לנעם יעקוב שהצרפתים מפחידים" שיתף הקומיקאי, "הם בדיוק ניצחו את יוון בחצי הגמר בארבעים הפרש אחרי שבאופן כללי הביסו בקלות מבהילה כל נבחרת שעמדה מולם. גם אנחנו מפחידים, נעם כתב לי. אהבתי את זה".