ליאור דיין חושף: לפני שנתיים יצאתי מהגהנום

בפוסט חשוף בחשבון האינסטגרם שלו, התסריטאי ומנחה הטלוויזיה משתף בפתיחות בתהליך הגמילה הקשה שעבר, ומודה, "לא הצלחתי להיות שום דבר חוץ מעוד נרקומן שנע בין מנה למנה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/07/23 14:08 כז בתמוז התשפג

ליאור דיין חושף: לפני שנתיים יצאתי מהגהנום
ליאור דיין, צילום: ליאור דיין/cc-by

ליאור דיין הוא סופר, תסריטאי, עיתונאי ומנחה טלוויזיה. בחשבון האינסטגרם שלו, המונה אלפי עוקבים, הוא החליט לחשוף את סיפורו האישי. "לפני שנתיים בדיוק יצאתי מהגיהינום וחזרתי לנשום", כתב, "לקח לי זמן להסדיר את הנשימה ואני עדיין מתנשף מדי פעם אבל נושם".

ליאור דיין נגמל לפני שנתיים: "חזרתי לנשום"

הגיהנום עליו דיין מדבר הוא העישון. "כבר הייתי נרקומן מצטיין כשהייתי צעיר יותר, עד שברגע האחרון, שנייה לפני שהפכתי לארון קבורה, אימא שלי שלפה אותי ממחוזות ההרס העצמי ושמה אותי במכון גמילה אמריקאי שעשה ממני בן-אדם". במשך עשור דיין נשאר נקי, אלא שביום בהיר אחד הוא חזר. "ההרס התחיל ואני מצאתי את עצמי מגלם בגמלוניות את עצמי בעלילת הסרט שנקרא: החיים שלי. הקהל לא הגיע, הסרט כשל".

דיין ניסה לתפקד כרגיל אך ללא הצלחה, "לא הצלחתי להיות שום דבר חוץ מעוד נרקומן שנע בין מנה למנה, בין כדור לכדור. לאחר מאבק ארוך, דיין הצליח סוף סוף להיגמל. "השנתיים האחרונות היו מהטובות והמחזקות בחיי", שיתף, "הצלחתי להשיג איזשהו שקט שתמיד חיפשתי, הצלחתי להפנים שהחיים הם מסע והעיקר הוא להמשיך להתקדם ולעולם לא לעצור במקום, בניתי בשנתיים האלו דברים רבים שהרסתי במו ידיי ובעיקר הייתי אני בשנתיים האלו, על כל הטוב והרע שבזה. וחזרתי לנשום. מאז אותו יום לפני שנתיים בדיוק בו נכנסתי בשערי מכון גמילה בבאר שבע שעשה בי החייאה, אני נושם".