אושיית הרשת הסרוגה בגילוי לב: "כמעט איבדתי את הילד שלי בגלל שטות"

אושיית הרשת המוכרת שיתפה בכאב איך ברגע אחד של חוסר תשומת לב היא כמאט איבדה את בנה בבריכה. היא מעבירה מסר חשוב להורים לתינוקות: "בחרתי להתגבר על הבושה רק בגלל שאולי אוכל להציל ולו ילד אחד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/07/23 21:55 כד בתמוז התשפג

אושיית הרשת הסרוגה בגילוי לב: "כמעט איבדתי את הילד שלי בגלל שטות"
בריכה במלון, נמנע אירוע טראגי, צילום: Yossi Aloni/Flash90

אושיית הרשת הדתיה הילה שלם רגילה להעלות ברשתות שלה תכנים משמחים בדרך כלל, אך הפעם החליטה למרות הקושי לשתף באירוע טראגי שנמנע ברגע האחרון ממש. שלם שיתפה את העוקבים איך שהתה עם בנה הקטן בבריכה ואיך ברגע אחד שהסתכלה בפלאפון, הוא כמעט טבע. "כמעט איבדתי את הילד שלי בגלל שטות" היא משתפת ומעבירה מסר חשוב לשאר ההורים.

"זינקתי מהכסא קפצתי למים"

"התלבטתי מאוד אם לכתוב את הפוסט הזה" היא פותחת, "מודה שזה הפוסט האחרון שהייתי רוצה שיכתב על ידי". שלם מספרת את השתלשלות האירועים: "ירדתי עם הילדים לבריכה שיהנו" היא כותבת ומספרת איך בנה הקטן ביקש לשהות במים הרדודים: "הייתי מטר ממנו, שטויות חשבתי. ברגע של שטות לקחתי את הפלאפון, אומרת לעצמי שחצי מבט עליהם".

"אחרי מספר שניות אני שומעת את הבן הגדול צוחק, מסתכלת על הבן הקטן וקולטת שהוא נאבק במים!" היא משתפת ברגעי האימה. "זינקתי מהכסא קפצתי למים ושלפתי אותו, רתחתי על עצמי כמעט איבדתי את הילד שלי בגלל שטות".

"בבקשה בואו לא נגיד לי זה לא יקרה"

שלם לא סתם פרסמה את הסיפור הקשה והעבירה מסר להורים לילדים קטנים: "בחרתי להתגבר על הבושה ולספוג את התגובות שעלולות לבוא רק בגלל שאולי בחשיפה הזאת אוכל להציל ולו ילד אחד מטביעה. הלוואי שתזכו ללמוד מהסיפור שלי ולא תחוו חלילה על בשרכם את האירוע המטלטל הזה. בבקשה בואו לא נגיד לי זה לא יקרה".