עם פאה ומכנסיים קצרים: אושיית הרשת לא נבהלה מהתגובות

הילה שלם שיתפה פוסט בחשבון הפייסבוק שלה, בו הסבירה למה היא תמשיך ללבוש פאה ומכנסיים קצרים, על אף השאלות הרבות בהן היא נתקלת: "לא רוצה להיות צבועה עם עצמי. אני רוצה שזה יבוא מתוכי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/06/23 18:00 ו בתמוז התשפג

עם פאה ומכנסיים קצרים: אושיית הרשת לא נבהלה מהתגובות
כיסוי ראש מלא, צילום: shutterstock

הקונפליקט הדתי לא זר לאושיית הרשת הדתית, הילה שלם, שרק לאחרונה שיתפה בטלטלות שעברה הזוגיות שלה כתוצאה מהתחזוקה הדתית ומנגד - התרחקותו של בעלה מהדת וקיום המצוות. בפוסט ששיתפה היום (א') בחשבון הפייסבוק שלה, ענתה שלם על שאלה שנשאלה לא פעם בימים האחרונים: "איך זה מסתדר פאה עם מכנסיים קצרים?"

"זה לא מסתדר, אני יודעת", השיבה אושיית הרשת ויחד עם זאת הסבירה: "אני לא חיה את חיי כדי לעמוד בתבניות, כדי לחיות במסגרת שיהיה קל לעכל את מי שאני. אז עמדתי מול המראה ושאלתי את עצמי 'הילה דוגרי, זה מפריע לך?'"

"לא רוצה להיות צבועה עם עצמי"

"ולא, האמת שלא", חשפה שלם. "הייתי יכולה לכעוס על עצמי שזה לא בסדר- איך קיבלת על עצמך כיסוי מלא פאה וזה עובר לך בגרון. אבל כרגע נכון ליום זה - זה המצב", הסבירה. "לא רוצה להיות צבועה עם עצמי. כשירגיש לי נכון ללכת רק עם חצאיות אני רוצה שזה יבוא מתוכי, באופן שלם לא כי זה לא הסתדר למשוואה של מישהו כזה או אחר".

לסיכום כתבה, "למדתי שרק כאשר אנחנו עושים צעד ממקום שלם הוא יעשה בצורה נכונה לאורך זמן. אז יצאתי ככה, כמו שאני. ותעשו טובה לעצמכם ולעולם: בואו נחליט שנפשפש קודם כל במעשינו, ואחר כך נעבור לאחרים".