עיתונאי ערוץ 14 על חסימת הקיבוצים: "זה ארמון בקינגהאם?"

ברקע תופעת חסימות הכניסה לקיבוצים, בעקבות חסימת הכבישים בהפגנות, העיתונאי אראל סגל הגיב ליריב אופנהיימר בטוויטר וכתב: "לי חוסמים את הרחוב במודיעין"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/07/23 20:40 כד בתמוז התשפג

עיתונאי ערוץ 14 על חסימת הקיבוצים: "זה ארמון בקינגהאם?"
אראל סגל, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

המחאות בישראל סביב הרפורמה המשפטית מגיעות לנקודת רתיחה והשבוע החלה תופעה חדשה, אזרחים חוסמים כניסות לקיבוצים בתגובה לחסימות הכבישים של המפגינים מתנגדי הרפורמה. בדיון בטוויטר שהתפתח בנושא, הגיב העיתונאי אראל סגל ליריב אופנהיימר וטען : "סביר לך שלכם מותר הכל ולאחרים אסור".

בתחילה טען אופנהיימר כי מצב של חסימת כניסה לקיבוצים אינו דומה לחסימות כבישים וכתב כי "לחסום שער כניסה ליישוב וכליאת אנשים בשל השתייכותם לקבוצה, לא משול להפגנה בכביש ראשי שבו נוסעים כולם, ויש לו תמיד דרכים חלופיות". אופנהיימר האשים את הממשלה וכתב: "ממשלה מעודדת אלימות והתרת דם".

חסימת הכניסה לקיבוץ כפר גלעדי

חסימת הכניסה לקיבוץ כפר גלעדי צילום: צילום מסך

סגל לאופנהיימר: "הציות לחוק אצלך הוא פוזיציה"

מי שהגיב לו הוא כאמור עיתונאי ערוץ 14 אראל סגל שכתב: "למה הישוב סגור? למה? מה העניין? זה ארמון בקינגהאם? לי חוסמים את הרחוב במודיעין (אני שכן של יריב) גם אני רוצה שער צהוב ואדמות מדינה ב-17 אחוז מערכן" תקף סגל.

"לכלוא אנשים זאת עבירה פלילית קובע הדמגוג" הוא כותב בהתייחסו לאופנהיימר, "כי לחסום כבישים ולהצית מדורות עליהן ולירות זיקוקין באיילון זה חוקי. גם הציות לחוק אצלך הוא פוזיציה. סביר לך שלכם מותר הכל ולאחרים אסור" כתב.