בשעה טובה: הסיוט של אמילי עמרוסי הגיע לסיומו

אחרי 20 ימים בהם שהתה יחד עם בנה סיני בבית החולים, לאחר שנכווה ברגליו בעקבות נפילה לנביעה רותחת של גופרית בשטח פתוח, העיתונאית והסופרת משתחררת ושבה הביתה

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/07/23 14:55 כד בתמוז התשפג

בשעה טובה: הסיוט של אמילי עמרוסי הגיע לסיומו
אמילי עמרוסי, צילום: רעות לביא

20 יום חלפו מאז החוויה האיומה שעברה על המשפחה, והיום (ה') העיתונאית המוכרת אמילי עמרוסי משתפת בהתרגשות כי בנה הקטן, סיני בן העשר, משתחרר מבית החולים. כזכור, במהלך טיול המשפחה בבולגריה, נפל הילד לתוך נביעה רותחת של גופרית בשטח פתוח ונכווה ברגליו. במשך שלושה ימים, עד שובם ארצה, הוא אושפז בבית החולים המקומי, כאשר הרופאים מנעו מהאם להיות לצידו או לדבר איתו, על אף שמדובר בילד בן עשר במדינה זרה.

לאחר 20 ימים: בנה של אמילי עמרוסי משתחרר הביתה

"משתחררים הביתה", כתבה עמרוסי בהתלהבות רבה, "עוד יש החלמה לפנינו, משחות ותרופות וחבישות, ושנה בלי חשיפה לשמש, אבל בבית". העיתונאית הבטיחה שבעתיד תספר את הסיפור המלא, ובנתיים ניצלה את הפוסט כדי להודות לכל מי שעזר להם בדרך: חברת הביטוח ליברה, המוקד הרפואי המקצועי, שגרירות ישראל בבולגריה, מנהל היחידה הארצית לטיפול נמרץ בכוויות בבית החולים שיבא, הרופאים, הכירורגים הפלסטיים, האחיות, המזכירות, המנקות ולכל מי שהתפלל עבורם. "פרופסור איתי פסח, מנהל בית החולים, יש לך במה להתגאות", כתבה, "בעזרת ה' הולכים הביתה".

אמילי עמרוסי ומאיה גינדי, מנהלת מערך תביעות בליברה, שקיבלה את פניה ופני משפחתה בשדה

אמילי עמרוסי ומאיה גינדי, מנהלת מערך תביעות בליברה, שקיבלה את פניה ופני משפחתה בשדה צילום: ליז טיאר