אמילי עמרוסי: שיבוש? נסו לחיות 19 יום בבית חולים

כבר כמעט שלושה שבועות שהעיתונאית המוכרת מבלה עם בנה בבית החולים, לאחר שנכווה באופן קשה במהלך טיול משפחתי. כעת, על רקע המחאות הסוערות, היא משתפת, "מכאן, שום דבר לא נראה חשוב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/07/23 16:15 כב בתמוז התשפג

אמילי עמרוסי: שיבוש? נסו לחיות 19 יום בבית חולים
אמילי עמרוסי, צילום: שרון גבאי

19 ימים לאחר הדרמה המשפחתית המטלטלת, העיתונאית אמילי עמרוסי ממשיכה לשתף בתחושותיה בחשבון האינסטגרם שלה.  כזכור, במהלך טיול המשפחה בבולגריה, נפל הילד לתוך נביעה רותחת של גופרית בשטח פתוח ונכווה ברגליו. במשך שלושה ימים, עד שובם ארצה, הוא אושפז בבית החולים המקומי, כאשר הרופאים מנעו מהאם להיות לצידו או לדבר איתו, על אף שמדובר בילד בן עשר במדינה זרה.

"מכאן, שום דבר לא נראה חשוב"

כעת, לאחר כמעט שלושה שבועות, היא כתבה, "סיני הולך ונרפא. אין כמו הרפואה הישראלית, ואין כמו תפילת רבים. אי אפשר להסביר את ההתחדשות הפלאית של הבשר אם לא ברוח". על אף היותה עיתונאית, אמילי עמרוסי עסוקה בדברים חשובים בהרבה מהחדשות. "מכאן, שום דבר לא נראה חשוב", הודתה, והגדילה לפרט.

"עצבים? נסו כאב ממקור עצבי מכוויות פתוחות על עצם הקרסול", כתבה, "שיבוש? נסו לחיות 19 יום בבית חולים. זעם? נסו התקף גירוד על הכוויות כשאסור לגרד. חסימה? נסו בהונות של ילד שהופכות פתאום סגולות בגלל פגיעה בכלי הדם. הפעלת מכתזית? פה מפעילים קרצוף עם חומרי חיטוי כדי לגרום לעור להתחדש. הפגנות? נסו הפגנה של ילד שנמאס לו מדיאטה עתירת חלבונים. קרע בעם? לא במחלקת ילדים". עמרוסי הקפידה לסיים בקלישאה חשובה מכל, "העיקר הבריאות".