מה יענקי יגיד? חרדית לשעבר תיכנס לבית האח הגדול

בקרוב מאוד תתקיים כניסת הדיירים השנייה באח הגדול, ובה ייכנסו משתתפים חדשים שיטרפו את כל הקלפים. בין השמות שעלו מסתמנת מתמודדת חרדית לשעבר, בעלת חברת שיווק ואושיית טיקטוק

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/07/23 10:27 כד בתמוז התשפג

מה יענקי יגיד? חרדית לשעבר תיכנס לבית האח הגדול
יענקי גולדהבר, צילום: רשת 13

העונה החדשה של "האח הגדול" ברשת 13 מעוררת הרבה שיח. בין אם זה סביב חרם לכאורה על הדיירת סתיו, ובין אם ההתעסקות בדייר החרדי, יענקי גולדהבר, שמצליח לכבוש את לבבות הקהל. כמו בכל עונה, בקרוב תתקיים כניסה נוספת של דיירים אל הבית, שתשנה את כל מאזן הכוחות. על פי פרסום ראשון של "בטטת כורסה", מי שתיכנס לבית האח הגדול היא ריקי רוטר, חרדית לשעבר.

ריקי רוטר תיכנס לבית האח הגדול

ריקי רוטר היא בחורה 25 שגדלה בבית חרדי בירושלים, ובהתבגרותה החליטה לעזוב את הדת ולצאת בשאלה. כיום היא מנהלת אורח חיים חילוני, בעלת חברת שיווק בוידאו ואושיית טיקטוק עם עשרות אלפי עוקבים. רוטר התגייסה לצבא ושירתה במג"ב ופעילה גם בחשבון האינסטגרם שלה, המונה אלפי עוקבים.

איש העסקים מימן - הדייר החרדי באח הגדול התרגש: "מוקיר השבת"

ככל שעונת האח הגדול מתקדמת, דמותו של יענקי גולדהבר, הדייר החרדי בבית\ הופכת לאהובה יותר ויותר ונראה שהאהבה חוצה מגזרים. מי שהחליט להראות לדייר את הערכתו, הוא איש העסקים אדם שיטרית שהרים מסוק לאוויר עם מסרי תמיכה בדייר, אך מסר אחד הוא זה שריגש את יענקי במיוחד. בסרטון שפורסם בעמוד האינסטגרם המצליח "דוסלבס" נראה שטרית מסביר כי צפייה קלה בתוכנית גרמה לו להעריך כל כך את דמותו של יענקי, מה שהוביל אותו לשלוח לו מסוק חיזוק. בין המסרים שנכתבו על המסוק נכתב "יענקי מוקיר השבת".