הדייר החרדי באח הגדול מודה: "זה לא קל"

יענקי גולדהבר ואתי ייטב, שניים מדיירי האח הגדול, שוחחו על הדחתו של הדייר עידן מורד ועל הסערה שחוללה בבית. במהלך השיחה הדייר החרדי הודה, "זה לא קל להגיד שלא נעים לך, אני מכיר את זה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/06/23 10:56 ג בתמוז התשפג

הדייר החרדי באח הגדול מודה: "זה לא קל"
יענקי גולדהבר, האח הגדול, צילום: צילום מסך רשת 13

הדחתו של הדייר עידן מורד מבית האח הגדול הצליחה להכעיס את יענקי גולדהבר, שעד אז השתדל לשמור על זכות השתיקה. במהלך ארוחה עם דיירי הבית הוא החליט לשתף את תחושותיו מולם. "אני מאוד כועס עכשיו", הודה הדייר החרדי. גולדהבר טען שהמודח הטרי עבר התעללות קשה בבית האח, והפך מאדם חזק למושא להתעללות נוראית. "אני לא מדבר פה על אף אחד באופן אישי", יענקי הבהיר, "אני עשיתי עם עצמי מחשבה עמוקה מה אני יכול לעשות בשבילו ואני רוצה שכל אחד ואחת יעשו פה חשבון נפש".

"זה לא קל להגיד שלא נעים לך, אני מכיר את זה"

לאחר השיחה המשמעותית עם הדיירים, יענקי דיבר באופן אישי עם הדיירת אתי ייטב. "אני לא מתקן אף אחד", הוא הסביר, "אני מתקן אך ורק את הנפש של עצמי. אם אנשים לומדים מזה משהו על עצמם, עוד יותר טוב". ייטב הסכימה איתו והוסיפה, "מאוד חשוב שלא יפגעו באף אחד". הדיירת הודתה שלפעמים היא מאשימה את הצד הנפגע, שצריך לבוא ולבקש שיפסיקו. "זה לא קל", הסביר לה גולדהבר, "זה מאוד קשה, אני מכיר את זה ואני ראיתי את זה".

בהמשך השיחה ייטב ביקשה מיענקי שלא יישאר אדיש לסיטואציה, מה שחשוב זה שניקח את זה הלאה ולא נשב על הגדר", היא סיכמה והוסיפה, "אני סומכת עליך". הדייר החרדי השיב, "אני סומך על בורא עולם".