תמונה מרגשת: המפגש המפתיע של הח"כים מהמפלגות היריבות

בעוד הקריאות לסרבנות גוברות ואף מקבלות גיבוי מבכירים לשעבר בצה"ל, חברי כנסת מהאופוזיציה והקואליציה העבירו מסר ברור מטקס סיום קורס הקצינים של בנותיהן: "צה"ל מעל הכל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/07/23 07:51 כד בתמוז התשפג

תמונה מרגשת: המפגש המפתיע של הח"כים מהמפלגות היריבות
קורס קצינים, ארכיון, צילום: דובר צה"ל

חבר הכנסת מהליכוד משה סעדה וחבר הכנסת מיכאל ביטון מטעם המחנה הממלכתי משתייכים לשתי מפלגות יריבות. בתקופה שבה הפערים והמתחים בין הקואליציה והאופוזיציה גוברים מיום ליום, השניים הצטלמו בתמונה משותפת ברגע מרגש במיוחד - סיום קורס הקצינים של בנותיהם.

"יש לנו רק צה"ל אחד והוא מעל הכל"

ביתו של ח"כ סעדה וביתו של ח"כ ביטון סיימו אמש (ד') את קורס הקצינים, ובטקס הסיום נפגשו שני חברי הכנסת והתייצבו יחד לתיעוד הרגע. "קואליציה או אופוזיציה, בעד הרפורמה או נגדה - יש לנו רק צה"ל אחד והוא מעל הכל", כתב חבר הכנסת סעדה. "ברכות לבנות האלופות שלנו על סיום קורס קצינים בהצלחה", צייץ בחשבון הטוויטר שלו. 

נזכיר כי אחד מהחששות הכבדים הוא שהמחלוקות הפוליטיות יגלשו לצה"ל, שם יש מי שמאיימים בסרבנות, ביניהם קבוצה של טייסי מילואים. אתמול בכירים לשעבר בחיל פרסמו מכתב בו הודיעו כי יתמכו בהחלטתם של הטייסים בכל מצב, גם במקרה של סרבנות מצידם. בין החותמים: הרמטכ"ל לשעבר דן חלוץ, האלופים במיל' אביהו בן נון, גיל רגב, דן טולקובסקי, נמרוד שפר, עמוס ידלין, תתי האלופים אסף אגמון, עפר לפידות, אמיר השכל. "נתמוך ללא סייג בכל פעולת מחאה שלכם, כולל השעיית התנדבות לאלתר", נכתב בו.

משה סעדה ומיכאל ביטון

משה סעדה ומיכאל ביטון צילום: Yonatan Sindel/Flash90