"סליחה": כוכב הרשת התנצל בדמעות בפני הבחור הדתי שפגע בו

סמיון גרפמן פגש בחור דתי בתחנת דלק, שעורר אצלו נקודה רגישה וכואבת. אחרי דברים חריפים שאמר לו בנוגע לעישון סיגריות, גרפן צילם סרטון התנצלות ובו הביע חרטה: "צורת הדיבור שלי הייתה הזויה. אני מבקש ממך סליחה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/07/23 18:05 כג בתמוז התשפג

"סליחה": כוכב הרשת התנצל בדמעות בפני הבחור הדתי שפגע בו
סמיון גרפמן, צילום: Hadas Parush/Flash90

כוכב הרשת והיטיובר סמיון גרפמן, שיתף היום (ד) סרטון בחשבון האינסטגרם שלו, בו התנצל בפני בחור דתי שפגש בתחנת דלק - כשבמבט לאחור הבין שאמר לו דברים קשים. סמיון הביע תקווה שהסרטון יגיע אל אותו הבחור, בו הוא חושש שפגע - כשבעצם הביע דאגה עמוקה לבריאותו.

"זה היה בחור דתי עם כיפה וחולצה לבנה. אני רוצה לבקש ממך סליחה, כי אני מרגיש שהייתי קשוח ופגעתי בך", פתח ואמר כוכב הרשת. "מקווה שהסרטון ימצא אותך בריא ושלם. פשוט ההתלהבות שלך מקניית סיגריות בטעמים, והדיבור שלך עם המוכרים כמה זה טעים וזה יותר. כשהגיע תורי אני עצרתי אותך בצורה גסה ואמרתי 'בוא נחזור על השיחה הזו בעוד 10 שנים כשאתה כבר תהיה במיטה חולה סרטן' ואני לא חושב שזה היה במקום".

"צורת הדיבור שלי הייתה הזויה. אני מבקש ממך סליחה"

"אתה המשכת לחייך, ואמרת 'חס ושלום' ואני אמרתי 'לא, אם תמשיך לעשן כל כך הרבה ותתלהב מטעמים של סיגריות אתה תמות מסרטן", המשיך ותיאר את מהלך האירועים. "אתה אמרת, 'אנחנו כולנו נהיה בריאים' ואני המשכתי וצעקתי עליך שאתה לא תהיה בריא 'עצוב לי כי נראה לי שמגיעה לך הזכות לראות את הילדים שלך גדלים'".

תור בתחנת דלק

תחנת דלק צילום: Jamal Awad/Flash90

"אתה הסתכלת עליי בפעם האחרונה לא חייכת כבר. עכשיו כשאני חושב על זה אני מבין שצורת הדיבור שלי הייתה הזויה. אני מבקש ממך סליחה", אמר סמיון בדמעות. "פשוט יש לי חברים שסובלים מסרטן בגלל שעשנו - אני לא מאחל את זה לאף אחד", שיתף. "אבל עדיין זה לא נותן לי זכות לדבר אתך כל כך בגסות. אני מקווה שתפסיק לעשן, תהיה בריא ותזכה לראות את הילדים שלך, מקווה שהסרטון הזה ימצא אותך, סליחה".