ירון אברהם התפוצץ - עיתונאית הארץ עקצה: "רוצה חוזה בערוץ 14?"

קרב ציוצים התנהל בטוויטר בין כתב חדשות 12 לבין העיתונאית שהורשעה בריגול חמור, ענת קם, סביב ההצבעה על ביטול חוק הסבירות: "איזה טיעון נבוב ואידיוטי. אולי לראשות האגף בכלא זה תקף"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/07/23 13:11 כב בתמוז התשפג

ירון אברהם התפוצץ - עיתונאית הארץ עקצה: "רוצה חוזה בערוץ 14?"
ענת קם, ירון אברהם, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90, Tomer Neuberg/Flash90

קרב ציוצים בטוויטר: עיתונאית "הארץ" ענת קם, שבעבר הורשעה בעבירת ריגול חמורה ואף ישבה בכלא, שיתפה ציוץ ברשת החברתית טוויטר בו התייחסה להצבעה על ביטול עילת הסבירות בכנסת. "אם הם היו כל כך בטוחים בצדקת המהלך הזה הם היו מאפשרים הצבעה אנונימית. חבורה של אפסים. מחר ברחובות, איש בל ייעדר", כתבה אמש. 

"אולי לראשות האגף בכלא זה תקף"

כתב חדשות 12 ירון אברהם תקף אותה היום (ג') בתגובה: "איזה טיעון נבוב ואידיוטי. אולי לראשות האגף בכלא זה תקף, אבל בכנסת לא מצביעים באופן אנונימי אלא אם זה הליך בחירה", עוד הקניט: "והיא מהעיתון לאנשים חושבים, אין לתאר".

קם לא נשארה חייבת, ועקצה גם היא: "נשמה אם אתה כל כך רוצה חוזה בערוץ 14 באמת שאתה צריך רק לבקש", כתבה העיתונאית בחשבון הטוויטר שלה.

נזכיר כי אחרי שעות ארוכות של דיון אישרו חברי הכנסת את חוק ביטול עילת הסבירות לקריאה ראשונה ברוב של 64 תומכים מול 56 מתנגדים, מהלך שיגביל את היכולת של בג"ץ לפסול את ההחלטות של נבחרי הציבור, בממשלה ומחוצה לה.