עקיבא נוביק החליט לעזוב את הרשת החברתית: "נמאס"

העיתונאי הסרוג עקיבא נוביק הודיע כי הוא עוזב את אפליקציית המסרים המיידיים, Threads, שהושקה ביום חמישי האחרון כמתחרה לרשת החברתית טוויטר

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 09/07/23 13:27 כ בתמוז התשפג

עקיבא נוביק החליט לעזוב את הרשת החברתית: "נמאס"
עקיבא נוביק, צילום: כאן 11

מארק צוקרברג וחברת מטא השיקו ביום חמישי האחרון את הגרסה הראשונית של אפליקציית - Threads, המקבילה שלהם לטוויטר. יותר מ-70 מיליון משתמשים נרשמו בהמוניהם לרשת החברתית החדשה  תוך פחות מיומיים. מי שפחות התחבר לת'רדס הוא העיתונאי הסרוג, עקיבא נוביק שהודיע היום (א') כי הוא סוגר את המשתמש שלו. "סגרתי את הת'דרס. נמאס", כתב נוביק בעמוד הטוויטר שלו.

עקיבא נוביק מבקש סליחה מטלי גוטליב: לא התכוונתי

נציין כי נוביק מרבה להביע את דעותיו ולבקר את הפוליטיקאים ברשתות החברתיות. בחודש שעבר, העלה הכתב הסרוג ציוץ בו כתב על חברת הכנסת טלי גוטליב "היה ברור שהיא איננה מאה". בעקבות התבטאותו של העיתונאי, חברת הכנסת, שהיא גם עורכת דין בהכשרתה, איימה עליו בתביעת דיבה.

גוטליב בצאתה מהפגישה עם נתניהו

גוטליב בצאתה מהפגישה עם נתניהו צילום: Yonatan Sindel/Flash90

נוביק מיהר להתנצל וכתב: "גוטליב מאיימת לתבוע אותי על שכתבתי שהיא 'איננה מאה'. מצד אחד מתחשק מאד לומר לה: תתבעי. בלתי נסבל שפוליטיקאים מאיימים על אזרחים בכזו קלות, ושהמדינה מממנת את כל עלויות תביעה כזאת", טען. מנגד, כתב העיתונאי: "מצד שני, באמת לא התכוונתי לעלוב בה, וזו באמת הייתה בחירת מילים לא מאה". נוביק התנצל ואמר כי, "לא התכוונתי לרמוז שגוטליב לא שפויה. אני מתנצל אם מישהו הבין כך. ועוד יותר, אין לי רצון לבלות מאות שעות בבית משפט עם גוטליב".