חנן בן ארי פותח הכל על התקופה הקשה: "חרא זאת מילה יפה"

הזמר הסרוג שרק לאחרונה הוציא אלבום חדש, סיפר בריאיון לרן בוקר על השנתיים המורכבות שעברו עליו, על התקופה הקשה שהוא נמצא בה: "יש תקופה של כלום. שהמוניטור כאילו מראה קו ישר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/07/23 14:14 יח בתמוז התשפג

חנן בן ארי פותח הכל על התקופה הקשה: "חרא זאת מילה יפה"
חנן בן ארי , צילום: צילום מסך יוטיוב

האלבום החדש של הזמר הסרוג חנן בן ארי העלה הרבה תהיות. הזמר שפרץ עם השיר האופטימי "החיים שלנו תותים", יצא פתאום עם שירים נוגעים ואפילו ועצובים, שחושפים טפח מהתקופה מורכבת שעברה עליו בריאיון לרן בוקר, שהתפרסם ב-ynet, מספר בן ארי לראשונה מה הוביל אותו ליצור את האלבום החשוף.

בן ארי סיפר על התחושות שמלוות אותו בשנתיים האחרונות: "מן גאות ושפל בנפש. הכול קורה בחוץ: ההופעות מלאות והקהל צורח את השירים ואתה מתחיל לקצור פירות במובן הכלכלי, ובית חדש, הכול קורה. ובפנים אתה מרגיש שכלום לא קורה", שיתף הזמר. "הכול תקוע והכל סתם, והכל לא מרגש חוץ מכדורגל, ומחשבות שהכול עוד שנייה יגמר, ושיגמר כבר, 'יאללה מי צריך את זה בכלל'. משפטים רעים שרצים לך בראש ואתה מנסה להבין מאיפה זה בא כדי לטפל". לזמר חשוב להבהיר: "זה לא כל הזמן. זה פתאום תקף אותי. חרא זאת מילה יפה אפילו, היא בועטת כזאת. יש תקופה של כלום. שהמוניטור כאילו מראה קו ישר".

חנן בן ארי

חנן בן ארי צילום: עמית אלקיים

"היא הייתה יותר ילדה וגם אני הייתי ילד"

עוד סיפר הזמר בריאיון על ההופעות: "אני רוצה להאמין שירדתי מהופעה ולא שיקרתי, ולא זייפתי, ולא שיחקתי את התפקיד של עצמי. אני רוצה לדעת ששרתי כמו שכתבתי את זה, ושהתכוונתי לכל מילה. זה לא קורה כל הופעה, כל אמן יגיד לך. וכשזה תקופה ארוכה לא קורה, אתה מתחיל להגיד 'מה?' רצות לך מחשבות בראש".

במהלך הריאיון בוקר דיבר בן ארי על מחיר הפרסום, והודה כי הוא מתחרט על כך שחשף את ביתו בגיל 13 בסרטוני לייב: "זאת הייתה טעות", אמר. "היא הייתה יותר ילדה וגם אני הייתי ילד. ילד לא צריך להיחשף בגיל הזה, בקושי מבוגר צריך להיחשף. זה לא בריא ולא נורמלי החשיפה הזאת. שאף אחד לא יספר לי שהוא יוצא מהחשיפה הזאת שפוי, ילדה עוד יותר. אני מקווה שכל מיני שיחות שהיו לנו חלחלו אליה".