הלם: העיתונאי העצמאי עקף את עמית סגל בנתון הכי חשוב

מספר העוקבים של ערוץ הטלגרם החדשותי העצמאי "דניאל עמרם ללא צנזורה", עקף את מספר העוקבים בערוצו של איש התקשורת המצליח עמית סגל

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/03/23 08:02 כט באדר התשפג

הלם: העיתונאי העצמאי עקף את עמית סגל בנתון הכי חשוב
עמית סגל Avshalom Sassoni/Flash90, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

"ללא צנזורה" של עמרם מנצח את הפוליטיקה של סגל: דניאל עמרם, עיתונאי עצמאי שמתחזק ערוץ טלגרם בשם "דניאל עמרם ללא צנזורה", עקף היום (ד') במספר המנויים בערוץ שלו את ערוץ הטלגרם של איש התקשורת עמית סגל. נכון להבוקר, מספר המנויים של עמרם עומד על 119,971, בעוד מספר המנויים של סגל עומד על 119,694.

דניאל עמרם מרבה להעלות ברשתות החברתיות, בדרך כלל בטלגרם ובטוויטר, עידכונים ודיווחים חדשותיים מהארץ והעולם, החל מפוליטיקה ועד לרכילות. לעומתו עמית סגל, הכתב הפוליטי של חדשות 12, משתף עם עוקביו בעיקר את הפרשנויות הפוליטיות שלו למתרחש במדינה, ומעלה לרוב דיווחים חדשותיים מהעולם הפוליטי.

טלגרם

טלגרם צילום: shutterstock

חשיפתו האחרונה של עמרם - "טיול שנתי שחורות"

לצד הדיווחים החדשותיים שעמרם מעלה לערוץ הטלגרם שלו, לא פעם הוא חושף באופן עצמאי פרשיות סוערות. כך למשל לפני כשבועיים חשף בערוץ שלו את פרשת "טיול שנתי שחורות" , כאשר מורות מבית ספר בנתיבות פתחו במהלך טיול שנתי קבוצת וואטספ בשם "טיול שנתי שחורות", בה צחקו על תלמידות ממוצא אתיופי. הפרשה עוררה סערה וזעם ברשתות החברתיות, וגררה תגובה מצד שר החינוך שגינה את האירוע ואמר כי "אין לי סובלנות למקרים כאלה במשמרת שלי".