הצצה אשת התקשורת החרדית חושפת בכאב: "עברתי שלוש לידות שקטות"

בהצצה לתכנית "כמעט שבת שלום" המשודרת בקשת 12, אשת התקשורת החרדית דנה ורון חושפת את הטלטלה האישית שעברה בחייה, מדברת על הלידות השקטות ומגלה כיצד הובילו אותה לעבודה בעולם התקשורת

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/07/23 10:51 יז בתמוז התשפג

אשת התקשורת החרדית חושפת בכאב: "עברתי שלוש לידות שקטות"
דנה ורון, צילום: צילום מסך קשת 12

בתכנית "כמעט שבת שלום" שתשודר מחר (ו') בקשת 12, בה מתארחים בכל פעם אורחים שונים, תשתתף גם אשת התקשורת החרדית דנה ורון. במהלך שיחה בתכנית ורון חשפה כי עברה שלוש לידות שקטות בזו אחר זו, שהובילו אותה להיכנס לעולם התקשורת.

"הבנתי שאם אני לא יכולה לעשות ילדים גשמיים, אני אעשה ילדים רוחניים"

"נפרדתי מהאימהות כי אמרו לי שאני לא יכולה ללדת בחיים יותר", שיתפה בפתיחות, "וככה התחילה הקריירה שלי בתקשורת. הבנתי שאם אני לא יכולה לעשות ילדים גשמיים, אני אעשה ילדים רוחניים". הילדים הרוחניים של ורון הם אלפי העוקבים שלה ברשתות החברתיות, "אנשים שעוקבים אחריי עוברים תהליך ומשנים את דעתם לגבי חרדים", אמרה אשת התקשורת.

כשנשאלה כיצד הצליחה להתמודד עם שלוש לידות שקטות, פעם אחר פעם, היא השיבה, "זה היה רגעים של לבחור אם אני הולכת לאבד את זה או שאני לוקחת את עצמי בידיים ועושה עם עצמי משהו. ממש רגע לפני קבוצות תמיכה וכדורים פסיכיאטריים, נכנסתי לדיכאון של אחרי לידה וממש משכתי את עצמי החוצה". אשת התקשורת שיתפה כי מה שעזר לה, בין השאר, היה לימוד בספר התני"א. "למדתי איך לעזור לעצמי, וזה נתן לי רצון לשתף אחרים ולעזור לאחרים".