אשת התקשורת החרדית ביקשה סליחה: "שה' ירחם וישמור על הפה הזה שלי"

במהלך השתתפותה בתכנית בערוץ 14, אשת התקשורת דנה ורון כינתה את השמאל במילה "נבלות". לאחר שהבינה את הטעות, היא פרסמה פוסט התנצלות בחשבון האינסטגרם שלה, "שה' ירחם וישמור על הפה הזה שלי תמיד"

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 01/06/23 15:49 יב בסיון התשפג

אשת התקשורת החרדית ביקשה סליחה: "שה' ירחם וישמור על הפה הזה שלי"
דנה ורון, צילום: דניאל פרץ/cc-by sa

פליטות פה למיניהן, במיוחד על מסכי הטלוויזיה, מעוררות את זעמם של הציבור די בקלות. פעם זו הייתה גלית גוטמן ואתמול (ד') זו הייתה אשת התקשורת החרדית, דנה ורון. במהלך השתתפותה בתכנית בערוץ 14 היא כינתה את השמאל במילה "נבלות". מהר מאוד אשת התקשורת הבינה את הטעות שלה והזדרזה לפרסם פוסט התנצלות בחשבון האינסטגרם שלה, "סליחה על מילה גרועה של התרגשות שיא". 

דנה ורון התנצלה: "שה' ירחם וישמור על הפה הזה שלי תמיד"

"יצא הומור בטעם רע", הודתה ורון, "שה' ירחם וישמור על הפה הזה שלי תמיד". אשת התקשורת שיתפה את העוקבים שנכחה בפאנלים רבים בחייה, אך הפעם התרגשה יותר מתמיד, ואפילו הודתה בתחילת השידור שהלב שלה על מאתיים. "רק מה הבעיה? כשהלב על מאתיים המוח מאבד את זה, וה' עדי ששכחתי איך להתנסח". ורון הרגישה שהמילים שיוצאות מפיה לא מייצגות את מחשבותיה, "במקום להגיד 'שמאל קיצוני' אני אומרת נבלות".

"תכלס, אין לזה מחילה", אשת התקשורת כתבה בכנות, "אז אני פה להגיד - אין נבלות בעם ישראל. גם ברי הפלוגתא הגדולים והמרים שלי הם חברים". ורון התנצלה שוב, "לדבר על תשובה זה דבר אחד, אבל לעשות תשובה ולחיות תשובה זה דבר אחר לגמרי. אני רחוקה משלמות כמו שרק ה' יודע כמה. בשום שלב אף אחד לא באמת נבלה".